Tamás félretett rá egymilliót, elég lesz?

MűhelyPRN: Volvo XC90 D5 – 2006.

2021.10.06. 15:42

A Volvo XC90 nagy és nehéz autó, drága alkatrészekkel és komplikált elektronikával, hogy mást ne említsünk, a hifi üvegszálas digitális hálózaton működik. Mivel a legöregebb példányai már az érettségi kor felé járnak, a kellemetlen, de olcsó hibáktól a kínosan drágáig bármi előfordulhat velük. Az Avalon szervizbe ehhez az epizódhoz meghívtunk egy Volvo-szakértőt, aki a márkára szakosodott független hálózat, a VDASH győri kirendeltségének a vezetője, hogy segítsen eligazodnunk a különböző évjáratok jellemző hibái között, illetve súgja meg, hogy mely évjáratokból tanácsos választani, és azt is, hogyan szúrhatók ki a legdrágább hibák.

Használttesztet készítettünk már az XC90-ről, nem is akármilyet: összehasonlítottuk az első generációs Touareggel. Ha pedig csak megnéznéd, hogyan néz ki a művészi pusztulás 400 ezer km után egy Volvo XC90-ben, ide kattints. A Haldex-rendszerű összkerékhajtás buktatóiról és a hosszú életének a titkairól pedig itt találsz egy hasznos cikket.

Korábbi epizódok:

Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.