

Parkoló Parádé június 19-én: Csillogó veteránok
Imre akkor vette második generációs Kalináját, amikor a kétes hírnevű AAA Auto már csomagolt Magyarországról, így kedvező feltételekkel tudta megvenni a viszonylag fiatal Ladát. Most elhozta az Avalon szervizbe, mert érdekelte, van-e olyan jó ez az autó, mint bármi más. A Kalina II az újraindult Lada-import egyik legolcsóbb modellje volt, ötajtósként és kombiként árulták. Imre Kalinájában a 16 szelepes, 1,6 literes benzinmotor van, és tartogatott meglepetést.
Amikor a Ladák újra megérkeztek országunkba, egy Granta volt az első és az utolsó tesztautó, ami nálunk járt. Valahogy sejtettük, hogy ez így lesz, és alaposan kiveséztük. Nem csak szóló teszt készült: összenéztük egy hasonló árú, használt Octaviával és egy vadonatúj Dacia Logannal is, illetve még terepre is elvittük a Grantát. A Lada-import idején még egy olvasónk elpanaszolta, hogy járt Lada 4x4 (ex-Niva) autójával, majd megszűnt az import, mivel a többségi tulajdonos Renault a Daciát szánta olcsó autónak Európában, és nem akart a Ladák Euro VI-osítására költeni.
Ha a korábbi 133 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Erre mondják, hogy örök darab?
- Nyolc év és valamivel több, mint 200 ezer kilométer mérlege egy egyszerű, dízelmotoros, letisztult német kombival.
- Autót ennél olcsóbban?!
- Aki boldogul egy F Astrával, az ezzel is. A kérdés inkább az, hogy hány kisebb javítást bír el a költségvetés.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.