Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Ez még Bélának is sok!
Azt már tudjuk, hogy minél régebbi egy autó annál több a tapasztalat vele. A meghibásodásoknál is és a tuningnál is. Most egy 13 éves autó jött el hozzánk. A feketét már ismerjük. Az lehet a teaser, csalogató a Nissanozás világába. A brit tudósok piros autója jön most!
639 lóreőt és közel 900 Nm-t mértünk az előző autónál, az is elég jó gyorsulást produkál. Nagyon szolid módosítások voltak azon az autón, és a kitalálója ugyanaz, aki a pirosat hozta nekünk a mai részbe. Itt kicsit szabadabbak voltak a lehetőségek. Nincs tetőn kivezetett kipufogó, vagy power dome, helyette van hosszaspróbálkozás és néhány tévút. Ez az ára a helyes megközelítésnek.
Megbízhatóan működik a technika – hozzánk éppen egy pályanapról érkezett a Pannóniaringről. Nem volt még mérve, viszont sok tippelés történt, a fenéklóerő-mérők különféleképpen működtek. A 700 lóerőtől a 900 lóerőig minden elhangzott. Most juthat eszünkbe, hogy a gyorsuláshoz nyomaték kell, amiből vonóerő, majd érezhető gyorsulás lesz. Teljesítményt tippelni nagyon nehéz gyorsulás alapján. Nektek mi lenne a tippetek?
Tudtam, csak nem sejtettem, hogy ennyi tartalék van ebben az autóban. Talán mi is hozzátettünk kicsit a legendához. Talán....igazából nem mi hozzuk, hanem ti, úgyhogy jelentkezzetek!
Hozunk még érdekes autókat, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!