Váltás világos nézetre
-
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
Teljes cikk
Dőljenek a sztereotípiák
MűhelyPRN: Alfa Romeo Giulia – 2017.
Amikor már azt hittük, soha többé nem lesz hátsókerekes Alfa Romeo, akkor dobták be az olaszok a Giorgio platformot, és bár tényleg sokat kellett várni rá, a végeredmény ismeretében megérte. A teljes szakma ajnározta az 510 lóerős Quadrifoglio csúcsmodelleket kézi váltóval, de még egy 2,2 JTD automata is sok élményt tud adni, nem beszélve arról, hogy gyönyörű. De mennyi baja van 6 év aktív használat után?
Márk egy igazi alfás, nem ez az első ilyen autója, és ezt is nagyon szereti. Az Avalon műhely átvizsgálásán kiderül, mi is lapul a gyönyörű külső és a finom belső mögött.
Ha a korábbi 198 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Prémium szedán a 370Z motorjával
- Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
- Öthengeres Volvo első autónak?
- Sokak szemében csak egy Focus, de részleteiben sokkal minőségibb autó a Volvo S40, az öthengeres motor pedig a hangjával is csábít. De mennyit kell rá költeni?