Váltás világos nézetre
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Teljes cikk
Dőljenek a sztereotípiák
MűhelyPRN: Alfa Romeo Giulia – 2017.
Amikor már azt hittük, soha többé nem lesz hátsókerekes Alfa Romeo, akkor dobták be az olaszok a Giorgio platformot, és bár tényleg sokat kellett várni rá, a végeredmény ismeretében megérte. A teljes szakma ajnározta az 510 lóerős Quadrifoglio csúcsmodelleket kézi váltóval, de még egy 2,2 JTD automata is sok élményt tud adni, nem beszélve arról, hogy gyönyörű. De mennyi baja van 6 év aktív használat után?
Márk egy igazi alfás, nem ez az első ilyen autója, és ezt is nagyon szereti. Az Avalon műhely átvizsgálásán kiderül, mi is lapul a gyönyörű külső és a finom belső mögött.
Ha a korábbi 198 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Ennyire jó Opel nem lesz többé
- Utazóautónak gyártották, Arnold versenypályán is használja az Omegát, de valami nagyon kopog az elejében...
- Ha csak simán jó vagy, elfelejtenek
- Rengeteg fut ebből a típusból az utakon, mégsem veszi észre igazán senki, pedig megbízható, olcsón üzemeltethető modell hírében áll. De mennyire olcsó?