Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Dupla vagy semmi
Vannak autók, amikről tudjuk, hogy jók, de nem sejtettük. Talán ez az Audi RS6 is ilyen. Persze milyen lenne öt liter V10 két turbóval? Az úgy volt, hogy kihagyott egy henger, de nem akartuk megölni a motort, így a következő forgatási napon újra mértük.
Persze Audiéknál volt V12 dízel, meg persze V10 dízel, W12, meg sok egyéb érdekesség is, de azért a V10 két turbóval sem hétköznapi. Amikor megbeszéltük a forgatást, már tudtuk, hogy lesz erő, de sajnos egy frissen cserélt gyertya miatt nem tudtunk mérni: ilyen az élet, kiesett aznapra az autó, majd jön a következőre. Jött, de egy kicsit más külsővel. Szóval egy autót mértünk, de más designnal.
Körbenyálaztuk és már indulhatott is az újabb mérés.
Öt henger, 10 henger ezek nagyon tetszenek. Itt a 90 fok miatt kicsit másképpen szól, de karakteres a hangja! Ilyen:
Túlélte, mit túlélte – élvezte, és egy elég nagy számmal lettünk gazdagabbak. Az 500++ kategória új tagot kapott.
Legyetek része ennek a történetnek, úgyhogy ti is jelentkezzetek a megújult formátumú Erőmérőbe!
Lesz még érdekes autó, de addig is kérlek ha tetszett, oszd meg, lájkold, kommenteld és jelentkezzetek autóitokkal a jelentkezési űrlap kitöltésével, akár korszerűbb összkerekes vagy/és elektromos autóval is, itt azt is meg tudjuk mérni, lájkoljátok a Totalcar.hu-t a Facebookon, kövessétek be Youtube-csatornánkat!