Váltás világos nézetre
-
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
Teljes cikk
Netes útmutató alapján vette
MűhelyPRN: Alfa Romeo MiTo 1,4 MultiAir – 2010.
Alfa Romeo embléma van rajta, de alapjaiban egy Fiat Grande Puntóra épül, és nincs is teletömve olyan különleges elektronikákkal, ami miatt félni kéne tőle. Ráadásul 13 éves: ilyenkor már a megbízhatóságot a karbantartottság minősége sokszor jobban befolyásolja, mint maga az alapkonstrukció milyensége. Egy kívülről nagyon szép példányt néztünk meg.
A MiTo olcsó, tehát ki lehet belőle fogni jó vételt, viszont sok a rosszabb állapotú, itt-ott leütött, városi harcosként használt példány is, viszont az Avalon árajánlata erre a kocsira egészen kellemes: Benjámin valószínűleg jó vételt csinált.
Ha a korábbi 216 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.
Korábbi epizódok:
- Amíg folyik, addig van benne!
- Mindenki máshogy ütötte be a fejét, Bence például négy darab 406-ost ápolgat otthon, ez a legfirssebb beszerezése. Lesz rá mit költeni.
- Prémium szedán a 370Z motorjával
- Gábor újkora óta, azaz 10 éve használja azt az autót, ami itthon, ezzel a motorral nem is létezett.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.