Napi 5 órát nyomkodjuk a mobilunkat
300 milliárd dolláros értékkel bírt 2021-ben a mobilos reklámszektor, ezzel az a mobilreklám a 41. legerősebb ország lehetne a világ GDP-listáján.
Mi ez itt?
A Totalcarnál alap az autók iránti rajongás, ugyanakkor nagyon sok olyan dolog is érdekel minket, ami nem autó - az agyunkban ugyanazokat a receptorokat mozgatják meg ezek, mint egy homologizációs célból kiadott Impreza. A Totalcar TeChno rovatában a világot és az autóipart meghatározó technológiák mellett hajókról, órákról, repülőkről, kütyükről, játékokról és barkácsolásról olvashatsz, a címlap többi részét pedig továbbra is az autók és a motorok uralják, változatlan mennyiségben.
Az App Annie elemzőcég közzétette 2021-gyel kapcsolatos mobilpiaci jelentését, amiben egészen megdöbbentő számok szerepelnek. A mobilos alkalmazásokban átlagosan napi 4,8 órát töltenek a felhasználók az elsődleges piacokon, és döbbenetes összegek forognak az alkalmazásboltokban is: 2021-ben percenként 320 ezer dollár költést jegyeztek átlagosan: 20-30%-os növekedések ezek az előző két év hasonló adataihoz képest.
Percenként nagyjából 450 ezer alkalmazásletöltés történik világszerte, a 2021-es mobilpiaci reklámköltés pedig 295 milliárd dollár volt. Kicsit konkrétabban: ha a mobilos reklám egy ország lenne, a 41. legerősebb GDP-jű államaként tarthatnánk számon. Ezen felül az alkalmazásboltokban további 170 milliárd dollárt költöttünk el, ebben mindenféle, alkalmazásboltok rendszerein átmenő appon belüli vásárlás, reklámmentes verziók megvásárlása, és persze tucatnyi játékkiegészítő is szerepel.
A telefon beállításai között mindenki meg tudja nézni, hogy mennyi időt tölt egy nap bekapcsolt képernyővel, érdemes lehet megnézni, és levonni a tanulságot, hol tartunk az átlaghoz képest. Lehet, hogy sokkal többet nyomkodjuk a telefonunkat, mint elsőre hinnénk.
Tovább a TeChno rovat cikkeire.
Ilyen és ehhez hasonló tartalmakért kövesd a Totalcar TeChno Facebook-oldalát is!