5800 autójuk talált gazdára 2021-ben egyszerű internetes rendeléssel. Nem hangzik soknak a 300 ezer fölötti teljes eladásaikhoz képest, viszont ismerve a márka érzékekre ható termékeit, és tudva a tényt, hogy náluk nem olyan rég létezik a netes értékesítés, tulajdonképpen egész jó. A Porsche vezérigazgatója 2025-re már 10%-os arányt vár az online rendelésektől.
A gyártó világszerte 100 piacon tette elérhetővé a virtuális piacterét, 26 országban pedig közvetlen netes értékesítésről beszélhetünk, márkakereskedői lépcső nélkül. 2019 óta létezik ez a szolgáltatás Németországban, de tavaly már az összes fő piacot lefedték interneten is, a hálózat pedig folyamatosan bővül.
A raktáron lévő autóknál a tárolás miatt a szerződéskötési és a szállítási folyamatok márkakereskedésen keresztül zajlanak, de természetesen az egyedi konfigurációk esetén működik a közvetlen árusítás. Nem meglepő módon az egyik legerősebb netes piacukon, Norvégiában az elektromos Taycan fogyott nagyon jól, de Hollandiában is sokan választották a számítógép mögüli autóvásárlást.
Ha még nem láttad volna, irigykedjünk együtt Antira!
Ilyen és ehhez hasonló tartalmakért kövesd a Totalcar TeChno Facebook-oldalát is!