5,5 pontot kapott szerelhetőségére az új iPhone

2022.03.22. 11:07

Mi ez itt?

A Totalcarnál alap az autók iránti rajongás, ugyanakkor nagyon sok olyan dolog is érdekel minket, ami nem autó - az agyunkban ugyanazokat a receptorokat mozgatják meg ezek, mint egy homologizációs célból kiadott Impreza. A Totalcar TeChno rovatában a világot és az autóipart meghatározó technológiák mellett hajókról, órákról, repülőkről, kütyükről, játékokról és barkácsolásról olvashatsz, a címlap többi részét pedig továbbra is az autók és a motorok uralják, változatlan mennyiségben.

A PBKReviews szedte szét az iPhone SE (2022)-t, megítélésük szerint közepesen nehéz, 5,5/10 pontra értékelhető az eszköz javíthatósága. A szereléshez nem csak csavarhúzókra, műanyag feszítőkre és türelemre lesz szükség, hanem ragasztószettre és valamilyen melegítési eljárásra egyaránt, az érzékeny csatlakozókra pedig nagyon kell vigyázni a folyamat során.

Az iPhone SE generációk mindig egy létező konstrukció újratervezései voltak az Apple-nél, a nemrég bemutatott harmadik kiadás is egy ilyen, alapjai egészen a 2014-es iPhone 6-ig nyúlnak vissza, legalábbis ami a kijelzőt és a belső felépítést illeti. Nem meglepő, hogy aki évek óta benne van ezen eszközök javításában, az magabiztosan fogja tudni szerelni az új verizókat is, ettől függetlenül nem egyszerű a folyamat.

Ahogy az lenni szokott, aligha cserélhetők fel az alkatrészek. Hiába látszik pontosan ugyanolyannak a 2020-as iPhone SE-hez tartozó kijelző, hiába van ugyanott és ugyanúgy a szalagkábel, hiába tűnik ugyanolyannak a csatlakozó, a lábkiosztáson változtattak, így azok nem kompatibilisek egymással, az érintéses bevitel nem működött a fordított teszt során.

Jó hír is van: az új iPhone SE akkumulátora jelentősen, 10%-kal nagyobb elődjénél, 1821 helyett 2018 mAh-s. A szétszedés során meg lehetett tekinteni a másik nagy változást, az adatkommunikációs modult is: az Apple a Qualcomm Snapdragon X57-et használta a legolcsóbb mobilja 5G-képessé tételéhez. Szintén érdemi fejlődésként számolhatunk be arról is, hogy az elődmodell 3 GB RAM-ja helyett 4 GB jutott az újdonságba. Tulajdonképpen egész sok érv van amellett, hogy valaki az újat válassza párezer forint többletért, ha már a 2020-as SE-vel hasonlítunk össze, de persze váltani egyikről a másikra aligha éri meg.

Ilyen és ehhez hasonló tartalmakért keresd fel a Totalcar TeChno új Facebook-oldalát is!

Ilyen és ehhez hasonló tartalmakért kövesd a Totalcar TeChno Facebook-oldalát is!