Lehet, hogy csak én ismerek nagyon kevés olyan Ducati-tulajdonost, aki szívesen nézné a motorja nevét viselő órájának vaskos lünettáján a szerénytelenül nyomott Bvlgari-feliratot fejjel felfelé és lefelé egyszerre, de tulajdonképpen nem is kell olyan sok embert megtalálnia az új divatórának: 5000 eurós ára mellé egy 1000 darabos limitáció is tartozik.
A parfümeiről és ékszereiről ismert Bulgari az utóbbi időben nagyon ráerősített az órás vonalra, övék például a világ legvékonyabb órája, az Octo Finissimo Ultra, de az az Aluminium nevű kronográf is régóta létezik, amire a képeken látható, frissen bemutatott Ducati-változat is épül.
A színvilág nyilván a motormárkához passzolóan piros-fekete lett, ami köztudottan örök klasszikus a divat világában is, és ennek az órának sem rosszul, viszont van egy komoly logikai bukfenc: a sportosságot idéző szilikon szíj és a gumi-műanyag lünetta mellé automata szerkezetet társítottak, ami bár nagyon finom mechanikai megoldás, a rendszeres motorozással könnyen kárt tehet benne a vibráció. 42 órás járástartalék, 28800-as lengésszám és 37 kő, erre épít a B130 névre hallgató szerkezet.
A Ducati-Bulgari manapság a férfiaknak szóló órák között kicsinek számít: nem véletlen, hogy ezzel a 40 milliméteres tokkal férfi és női csuklón is mutogatja a sajtóanyag. A tok alumíniumból készült, a hátlapot pedig DLC-bevonat teszi érdekessé. A Ducati logót vagy feliratot egyébként nem is találjuk meg az előlapon, úgyhogy ha valaki kételkedik abban, hogy egy Ducati-márkajelzés is jutott az óránkra, annak csak úgy tudunk bizonyítani, ha levesszük a kezünkről: ilyenek a 2 millió forintos világfájdalmak.
Ilyen és ehhez hasonló tartalmakért kövesd a Totalcar TeChno Facebook-oldalát is!