Totalcar-Hungaroring Pályanap: mindenkinek
Íme a végleges csoportbeosztások, a vezetéstechnikai tréning-beosztások és az egyéb tudnivalók
Ami a legfontosabb - és a kérdésekben sokszor felmerül - az a tény, hogy a látogatók számra a rendezvény ingyenes. Csak azoknak kell fizetniük bármit, akik a pályára vagy a vezetéstechnikai tréningre beneveztek. Ingyen van a szimulátor, nem kerül semmibe a játék egyik meghívott vendégünknél sem, ugrálóvar, kismotor: nulla forint.
A kapuk nyitva állnak, a parkolás megoldott, amint a paddock megtelik a résztvevőkkel és a kilátogatókkal, azonnal megnyílik a szomszédos, azsfaltozott parkoló, a kapacitás szinte végtelen.
A végleges csoportbesoztások a következőképpen alakultak, kérjük, hogy mindenki jegyezze meg, ha nem, akkor nyugalom: a létező összes helyen ki lesznek függesztve az efféle információk.
3. Totalcar – Hungaroring Pályanap (I.csoport)
(10:00 – 10:25, 12:00 – 12:25, 14:00 – 14:25, 16:00 – 16:25)
Kiss Gergely Renault Clio Sport
Flatsker Tamás Renault Clio RS
Keresztes Péter Honda Civic VTI
Szecsei Ádám Civic Type-R
Lázár Imre Honda Civic EG6
Bajnóczki Ernő Integra Type R
Pap Gábor Honda Civic VTi
Bánfi Gergely Honda Integra
Kovács Martin Honda Civic
Gudlin Gergely Honda CRX
Bognár Balázs Honda Civic
Galbenisz Niki Honda CRX 16V
Keresztes Gyula Honda Civic
Tóth L. Krisztián Honda Civic
Kálóczi Ákos Renault Twingo RS
Orbán János Integra Type R
Medovarszki Norbert Honda Civic VTi
Felső Péter Honda Civic VTi
Nagy Zsolt Civic Type R
Szijj Attila (Magócs Máté) Mazda MX-5
Simon Tamás Mazda MX-5
Kereszt Gábor Mazda MX-5
Kovács Lajos Mazda MX-5
Landgráf János Mazda MX-5
Csabai Dávid Mazda MX-5
Kapitány István Mazda MX-5
Toman Áron Toyota Corolla TS
Limbacher Vajk Toyota Corolla GTi
Nagy Tivadar Mitsubishi Colt
3. Totalcar – Hungaroring Pályanap (II.csoport)
(10:30 – 10:55, 12:30 – 12:55, 14:30 – 14:55, 16:30 – 16:55)
Sára Tamás Lada
Shitgun Corolla AE86
Sivatagi patkány Sierra
Becsületesnepper BMW E30
Smartguru Smart Roadster
Göbölyös Zsolt Bugsche
Tordai Artúr Nissan Silvia
Mórocz József Opel Astra F
Tóth András Ford Escort RS Turbo
Alexis Delkos Alfa Romeo 156
Riczkó Zoltán, Muja Ramóna VW Golf III GTI
Magyar Péter Csaba Opel Astra
Aknay Norbert Skoda 120GLS
Csóka József Toyota Corolla
Gázser Márk (Gázser Attila) Mini JCW Cabrio
Takács István (Ifj. Takács István, Takács Gábor) Opel Tigra 2.0 16V
Balogh Tamás BMW E30 25i cabrio
Nagy Csaba Seat Leon FR TDI
Michl István Toyota Corolla G6
Geyer Zsolt BMW E30
Sógor László BMW 325i
Ilyés Zsolt Opel Astra F
Gondi Péter Honda Civic
Orosz Zoltán Honda Accord 2.4
Veres Csaba Honda Accord Type R
Hange Dániel Subaru Impreza (BMW E30)
Hajagos Antal Toyota Supra
Császár Zsolt BMW Z4
Turcu Áron BMW E90 320D
Pljusznyin Alex BMW E36 M3
3. Totalcar – Hungaroring Pályanap (III.csoport)
(11:00 – 11:25, 13:00 – 13:25, 15:00 – 15:25, 17:00 – 17:25)
Ujfalusi Ákos (Ujfalusi Miklós) Opel Astra Caravan
Balázsi László Suzuki Swift Sport
Ábrahám Tamás (Varga Gábor) Suzuki Swift
Páva Dániel (Páva Attila, Páva Julianna) Mazda 323F
Bereczk Balázs Citroen C4 Coupe
Tóth Endre VW Golf cabrio
Bartoss Lajos Suzuki Swift
Dusza Máté Seat Ibiza TDI
Horváth Iván Skoda Fabia TSI
Tóth Balázs Lancia Y
Sólyom András VW Touran TDI
Lasancz Norbert Toyota Corolla D4D
Márton Bernát Mitsubishi Colt 1.6
Miczkó János Fiat X1/9
Horváth Csongor Saab 9000 Aero T
Monori István Saab 9-5
Elek Attila Saab 9-5
Bocz Máté, Bocz András, Bocz Réka Saab 9-3 Aero
Becze T. Csongor BMW E60 25d
Tóth T. Zoltán
(Nagy G. György, Korompai T. Ottó) Mazda3 MPS
Medovarszky Tamás Ford Focus ST2
Csekeő Ákos BMW E30
Rendás Erik BMW E30 25i
Ille Balázs BMW E30
Márton István BMW E30 25i
Kristó Péter Lotus Elise S2, BMW 1M Coupé
Kiss András VW Passat 1.9 TDI
3. Totalcar – Hungaroring Pályanap (IV.csoport)
(11:30 – 11:55, 13:30 – 13:55, 15:30 – 15:55, 17:30 – 17:55)
Dévai Zsolt BMW 318iS
Strider Zoltán BMW 325i
Leopold Unger BMW 325i
Kappler Roland BMW 325i
Günter Leutgeb BMW 325i
Imre Bence BMW E92 M3
Juhász Ádám BMW E36 25i
Juhász Soma BMW E46 28i
Bornemissza Péter BMW E36 M3
Sebestyén Roland BMW M3
Kovács Károly BMW 335i
Földesi István (Balogh György) BMW E36 28i
Forgács Barnabás BMW E36 28i
Smalkó Gusztáv, Varga Csaba BMW E46 330ti
Bordás Péter Alfa 147GTA
Szalai Szabolcs Radical SR5
Kalácska Zsolt Alfa Romeo 156
Kárpáthy Péter Porsche 911
Turcsányi Péter Porsche Boxster
Rozgonyi Balázs Porsche Boxster
Bordák Zoltán Lancer EVO VIII
Németh Szilárd Lancer EVO IX
Pásztor András Opel GT
Szendrei József Celica GT4
Béres Szabolcs MB CL63AMG Black Series
Kurucz Tibor (Kurucz Tamás) MB190 3.2
Baumstark Péter Nissan Skyline R33
Mészáros Tamás Seat Leon Supercopa
Hangyász Datssan
Baranya Pál BMW E36 25i
A vezetéstechnikai tréning-beosztással megkínlódott szegény Angéla (aljas módon ezt a munkát rábíztuk), mivel rengetegen jelentkeztek pályamanetre és tréningre is. Sajnos egyszerűen elkerülhetetlen volt, hogy ne közvetlenül egymás után következzen a két dolog, ráadásul az egyedi igényeket is figyelembe kellett vennie (ez csak délelőtt, amaz csak koradélután, egyedül, mással megosztva stb.) így kész csoda, hogy valahogy sikerült kisakkoznia. Öt percnyi átfutás mindenképpen marad, ez elég ahhoz, hogy a pályáról megérkezve a résztvevő odaérjen a vezetéstechnikai tréning gyülekezési pontjára, ahonnan majd az instruktorok lekísérik az egyes csoportokat a tanpályára.
| | |
10 óra | 1 | Gécs Endre |
2 | Póka Zsolt | |
3 | Kaponyi János Szabolcs | |
4 | Mézes András | |
5 | Páva Dániel | |
6 | Kiss András | |
7 | Ujfalusi Ákos | |
8 | Tóth T. Zoltán | |
9 | Balázsi László | |
10 | Rozgonyi Balázs | |
11 | Nagy Tivadar | |
12 | Márton István | |
13 | Becze T. Csongor | |
14 | Nagy Attila | |
15 | Ujfalusi Miklós | |
16 | Barják László | |
17 | Horváth Iván | |
18 | Csekeő Ákos | |
19 | Juhász Soma | |
20 | Sánta Zsolt | |
11 óra | 21 | Lang Brigitta |
22 | Janoch Ábel | |
23 | Kiss József | |
24 | Radosicky Bálint | |
25 | Babicz Dávid | |
26 | Négyökrű László | |
27 | Zengő Dalma | |
28 | Jász Zoltán | |
29 | Zimán András | |
30 | Szittya Levente | |
31 | Kovács Norbert | |
32 | Csóka József | |
33 | Gyurkó Dániel | |
34 | Vajda György | |
35 | Somogyi Gyula | |
36 | Kovács Melinda | |
37 | Aust Krisztina | |
38 | Káldi Sebestyén | |
39 | Nagy Lajos | |
40 | Lőrincz Arnold | |
12 óra | 41 | Horváth Tibor |
42 | Salga Gergely | |
43 | Gulyás Gábor | |
44 | Káldi Benedek | |
45 | Hanczár Kristóf | |
46 | Janoch László | |
47 | Horváth Gergely | |
48 | Puskás Norbert | |
49 | Kovács Károly | |
50 | Mazula Zoltán | |
51 | Molnár Viktor | |
52 | Neszvecskó Bence | |
53 | Vancsó Viktor | |
54 | Kovács András | |
55 | Fábián István | |
56 | Band László | |
57 | Oláh Róbert | |
58 | Tóth Csaba | |
59 | Dr. Tóth Csaba | |
60 | Nagy Balázs | |
13 óra | 61 | István Tamás |
62 | Mazula János | |
63 | Tamás Ervin | |
64 | Gyenge Máté | |
65 | Hidvégi János | |
66 | Ludvigh Károly | |
67 | Bakonyi Gergely | |
68 | Gerlai Katalin | |
69 | Gerlai Pál | |
70 | Szilágyi Edit | |
71 | Rickó Zoltán | |
72 | Mecsnóber Péter | |
73 | Bihari Balázs | |
74 | Polgár Tamás | |
75 | Tóth Balázs | |
76 | Szelényi Péter | |
77 | Benkő Hajnalka | |
78 | Maszlavér Stefán | |
79 | Fehér Péter | |
80 | Kiss Gergely | |
14 óra | 81 | Benkő Lajos |
82 | Mózes-Finta Balázs | |
83 | Muja Ramóna | |
84 | Kondor Lajos | |
85 | Rónay Csaba János | |
86 | Klenk Róbert | |
87 | Ifj. Klenk Róbert | |
88 | Zörgő Zsolt | |
89 | Kardos Péter | |
90 | Pauló Levente | |
91 | Guti Lóránt | |
92 | Pajor Koppány | |
93 | Rajki Bálint | |
94 | Bistei Péter | |
95 | Kabai Nándor | |
96 | Polónyi Zsolt | |
97 | Vörös Péter | |
98 | Gulyás Csaba | |
99 | Schwolcz Attila | |
100 | Kovács Dezső | |
15 óra | 101 | Strifler Etelka |
102 | Szitás Orsolya | |
103 | Csabai Attila | |
104 | Fodor András | |
105 | Rozsnyai Róbert | |
106 | Ember Péter Pál | |
107 | Pusztaszeri Árpád | |
108 | Lojkó Ádám | |
109 | Somai Vencel | |
110 | ifj. Krisch Róbert | |
111 | Radvánszki József | |
112 | Kiss Imre | |
113 | Paragi Róbert | |
114 | Marsai Miklós | |
115 | Sógor László | |
116 | Gázser Márk | |
117 | Keresztes Gyula | |
118 | Kissné Erdélyi Mónika | |
119 | Barabás Árpád | |
120 | Payrits Károly | |
16 óra | 121 | Szitás Előd |
122 | Horváth Csaba | |
123 | Matyók József | |
124 | Molnár Csaba | |
125 | Kántor Balázs | |
126 | Jámbor Erik | |
127 | Berkecz Ádám | |
128 | Bartha Szabolcs | |
129 | Bielik Péter | |
130 | Sass Tivadar Viktor | |
131 | Reményi Zsuzsanna | |
132 | Szabó Zsolt | |
133 | Sztranyák Zoltán | |
134 | Horváth Márton | |
135 | Cseh-Német Helga | |
136 | Ragány Péter Károly | |
137 | Kovács Attila | |
138 | Niklai Áron | |
139 | Adamov Dávid | |
140 | Ambrus Péter | |
17 óra | 141 | Nagy Norbert |
142 | Kacsó Márton | |
143 | Szente Tibor | |
144 | Pázsit Gábor | |
145 | Orosz Tamás | |
146 | Vály Piroska | |
147 | Vécsey Zoltán | |
148 | Holyba Ádám | |
149 | Lukács Róbert | |
150 | Engel Tünde | |
151 | Hámori Botond | |
152 | Tóth Zoltán | |
153 | Bognár Gábor | |
154 | Illés Dóra | |
155 | Michl István | |
156 | Tóth Krisztián | |
157 | Felső Péter | |
158 | Edelényi Timea | |
159 | Gudlin Gergely | |
160 | Hoffmann Róbert |
Felelőségvállalási nyilatkozatot kitölteni kötelező mindenkinek, aki autóba ül és a pályára lép: sofőrnek-utasnak egyaránt. A nyilatkozat innen letölthető, célszerű, ha mindenki kitöltve magával hozza, sokat gyorsul a reggeli ügyintézés.
A reggeli érkezés után a regisztrációs pultnál (54-55-ös box, jól ki lesz táblázva, eltéveszteni lehetetlen) lehet intézni mindent: a befizetést, a box- és transzponder-bérlést. Itt kapja meg minden autó a saját matricáját, amit a szélvédő bal felső sarkába kell majd felragasztani, a sofőrök-utasok is itt kapnak karszalagot, de természetesen napközben is lesz mód itt kitölteni egy-egy nyilatkozatot és karszalaghoz jutni, ha netán valaki meggondolná magát.
Bukósisak csak a becsövezett ill. tető nélküli (plusz vászontetős) autókhoz kötelező, másoknak nem.
Hogy mi lesz még?
- A Federal Tire a regisztrált, pályanapi résztvevők között (tehát azok között, akik a Hungaroringen koptatják a gumit) pedig kisorsol egy garnitúra 215/45*17 RSR utcai használatra is homologizált verseny-abroncsot, amely - természetesen - értékegyeztetéssel más méretűre is cserélhető. A résztvevők a regisztrációs pultnál kapják meg kártyájukat, melyet kitöltve be kell dobni a Federal-stand gyűjtődobozába, melyből 12.00-kor Pista saját bal kezével fogja előhúzni a nyertes nevét. Komoly cucc, érdemes volt regisztrálni.
- Az ötvenedik születésnapját ünneplő Carrera elhozza a Hungaroring általuk épített 1:32-es méretarányú mását, melyen bárki kedvére játszhat. (És természetesen nyereményjátékkal is készülnek.)
- A SimTechsRacing két, élethű mozgó szimulátorral képviselteti magát és én mondom: remek szórakozás, pláne, hogy a másodperceket nem saját, utcai autónkkal kell kergetnünk.
- A Dension jóvoltából minden regisztrált pályanapi résztvevő jogosult egy 25 százalékos kedvezményt biztosító voucherre, amit a Dension standján vehet fel, miután felmutatta karszalagját. Ez bármelyik - Dension által beszerelt vagy forgalmazott – terméknél érvényesíthető.
- Gumis Peti is kivonul mobil szervizével, ingyen és bérmentve dobja le a karkaszra kopott gumit és rakja fel a friss, ropogósat.
- Aki bajban van, az ellátogathat a Totalcar Műszaki Elsősegély Pontra, ahol Novoth Tibi és profi diagnosztikai műszerei küzdenek meg a villogó check-engine-lámpákkal, illetve minden egyéb műszaki problémával. Tibor tanácsol, kiolvas és javít, ha kell, mindezt ingyen. Ma tudtam meg, hogy plusz diagnosztikai-műszer lavinával készül. Ha gondja-baja van, Tibort megtalálja a Totalcar-boxnál, az oszcilloszkóptól balra.
- A gyermekeknek persze ugrálóvár, kis villanyautó- és motor a paddock alatti aszfaltozott parkolóban. A Hungaroring Kart Center pedig jelentős kedvezményt ad áraiból, így egy menet 1500 forint a felnőttnek és 1200 a gyerekeknek. Nem kizárt, hogy mi is itt kötünk ki Bandistul-Karottástul, ha netán autóink feladnák a küzdelmet, amire - valljuk be - mindig van esély.
- Standdal képviselteti magát a Bitframe, az elektronikai kütyük frissen indult webshopja, ahol minden látogató (figyelem, nem csak a regisztráltak) 10 százalékos kedvezményt kapnak az amúgy sem húzós akciókamera-kínálatból. Velük karöltve pedig a magyar Time Attack bajnokságot szervezők is ott lesznek, talán érdemes megnézni, mit hoznak ki a fiúk a talán legolcsóbban űzhető autósportból.
- Bónusz, hogy a Hungaroring Off Road központja is becsatlakozik és az ő programjuk egész élvezetes, pláne, hogy bárki a kormány mögé ülhet. Az off-road taxi 3500 Ft/autó (azaz az instruktor és három utas), a 10 hektáron elterülő pálya pedig helyenként elég dermesztő tud lenni. Ha ön úgy gondolja, hogy kipróbálná magát, akkor 3900 Ft/sofőr áron megetheti, ez esetben csak ön és az instruktor ülnek az autóban (utóbbi a jobb egyben). Mindkét program időtartama egyaránt 15-20 perc.
- A Prokite Kft., a CamOne Infinity forgalmazója a helyszínen ingyenesen felszereli kameráit az érdeklődők autójára és a felvételeket - természetesen - egy pendrive-ra (vagy DVD-re) feltöltve átadja azoknak, akik igényt tartanak erre és feliratkoznak standjukon a listára. A nap folyamán mindössze 32 autót tudnak így felkamerázni, érdemes lesz sietni, feltéve, ha megnézbéd magad odahaza HD-ben. Természetesen minden regisztrált 25 százalékos kedvezményt is kap az akciókamera árából, ha netán rákíván egyre.
- A Time Attack szervezőinek jóvoltából pedig Szalai Szabolcs, a biztoskezű és villámgyors Radical SR5-tulaj mellett pár szerencsés megtapasztalhatja, mi a különbség a gyorsnak mondott és a tényleg gyors autó között.
- Ezen felül képviselteti magát a Nissan, Toyota, Honda, Mercedes, Mazda és a VW-csoport is. Ki versenyautóval, ki utcaival és lesz olyan, akinél vezetni is lehet.
- Étel-ital, étterem, büfé, természetesen biztosított. Ahogy a zenei aláfestés is.
Mindenkit sok-sok szeretettel várunk, Hangyásszal, Pontonnal, Shitgunnal és Bogárral, remek muzsikával és - remélhetőleg - verőfényes napsütéssel. Fotózni-filmezni lesz mit bőven, ebben biztosak vagyunk. Friss információval folyamatosan jelentkezünk a totalcar.hu/palyanap - oldalon. Kérdése/észrevétele van? Itt tegye fel!