2012.01.10. 14:10

Tisztelt Biztosításdoktor!

Dec. 20-án belém jöttek. Az eset szerintem egyértelmű: főúton kanyarodtam balra (a főút kanyarodott), egy bekötőútról - stop táblája volt - belém szaladtak. Kitöltöttük a bejelentő lapot, elismerte vétségét (tudom ez még nem elég). 21-én online bejelentettem (Astra bizt.), az ügyfélszolgálatos tanácsára. Azóta nem keresnek, elérni nem tudom őket. A munkám miatt nehézkes lenne eljutnom, hogy személyesen tegyem meg a bejelentést. Vagy csak ez maradt?! Mivel gyorsíthatnám fel az ügyintézést?

Válaszát előre is köszönöm.

Tisztelt Érdeklődő!

A biztosítótársaságok honlapján megtalálható elérhetőségeken lehet érdeklődni a bejelentett káresemények nyilvántartásával kapcsolatban. Mindegyik társaság rendelkezik call centerrel - honlapokon az elérhetőségek megtalálhatók- ahol felvilágosítással tudnak szolgálni a bejelentés iktatásáról és a kárszakértőnek történt továbbításról egyaránt. Az év végi munkaszüneti napok okozhattak torlódást, de mindenképpen ajánlom az e-mailes ill. telefonos kapcsolatfelvételt,vagy egy ismételt bejelentést hivatkozással a korábbi időpontra.

Üdvözlettel:

Horváth László pba.hu

A TotálKártérítés jogi csapata segít!

A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.