Nem kaptam csekket
Tisztelt Biztosításdoktor!
Astra biztosítónál volt a kötelezőm, majd évfordulóval újra ott kötöttem a biztosítást, de az ajánlati igazoló óta nem küldtek csekket. Sajnos az én figyelmemet is elkerülte. 9 hónap telt el. A biztosító az utolsó befizetett csekket sem látja, amit beküldtem nekik másolatként, illetve az újra kötésről is az ajánlati igazolót.
Megoldható e, hogy visszamenőleg kifizessem a megkötött biztosításomat, hogy tisztázódjon ez a kérdés, mert az autó nagy teljesítménye miatt a 9 hónapra nagy összegű fedezetlenségi díjat kellene fizetnem, amit nem szeretnék kifizetni. Semmiféle értesítőt és levelet nem kaptam a biztosítótól (akkor előbb intézkedtem volna) Milyen lehetőségeim vannak? Köszönöm a segítségét!
Várom válaszát!
Tisztelt Érdeklődő!
A levelében leírtakat kérem írásban bocsássa az illetékes biztosító rendelkezésére és kérje a szerződés megszűnésével kapcsolatos felülvizsgálatot, tekintettel arra, hogy Ön elmondása szerint csekket ill. díjfizetési értesítőt, felszólító levelet nem kapott.
Üdvözlettel:
Horváth László www.pba.hu
A TotálKártérítés jogi csapata segít!
A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.