Nem cserélték csak javították
Tisztelt Biztosításdoktor!
Kellemetlen történet, nem találom a megoldást.
A feleségem gépjárművébe hátulról belementek. A kárszakértő szerint csomagtérajtó-csere vált szükségessé. A szeviz, aki elvégezte a munkálatot el is számolt a biztosító felé egy bontott hátsó ajtót. De a csere, egy másik szerelőnél megtörtént ellenőrzés alapján, nem történt meg, meg a régi ajtót javították ki. A másik szerelő semmi jóval nem kecsegtetett. Ám én úgy érzem, itt nem csak engem vertek át, hanem a biztosítót is, szóval biztosítási csalás történt. Megkerestem a biztosító társaságot is, de ők lepattintottak, miszerint a pénzt ígyis-úgyis ki kellett volna fizetniük, szóval nekem kell intézkedni. Lehet hogy ez így tényleg jogos, bár nem vagyok biztos benne.
A kérdésem az lenne, kihez kell fordulnom, milyen utat kell bejárnom ahhoz, hogy a gépjárművünk megfelelő állapotba kerüljön.
Köszönettel
Seres Sándor
Tisztelt Érdeklődő!
A rendelkezésemre bocsátott leírás alapján a szerviz a biztosító kárfelvételi jegyzőkönyvén rögzített ajtócsere helyett, csak javítást eszközölt, amelyről Önt nem tájékoztatta, a biztosító felé pedig leszámlázta az alkatrész cseréjét. A biztosító mindig első osztályú munkát fizet ki, teljesítés szempontjából mindegy ki fizeti a számlát Ön a megrendelő. A kártérítési igényével - mert a leírtak alapján Önt becsapták - forduljon levélben közvetlenül a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez, csatolva a rendelkezésre álló dokumentáció másolatát.Igényének érvényesítéséhez jogi segítséget is kérhet.
Üdvözlettel: Horváth László
A TotálKártérítés jogi csapata segít!
A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.