Késve utalnak, félretájékoztatnak
Üdvözlet!
Egy látszólag egyszerű kérdésben szeretnék helyreigazítást kérni. Illetve már meg is kaptam mert igazat adtak nekem de, mit érdemel az a bűnös aki ezt megteheti velem. Kárt okoztak a kocsimban, egy műhelyben. Felmérték megállapították, elfogadták. Biztosítót felhívom egy szép hétfői nap. Mindent rendben találtak. Jövő héten utalják a pénzt. Innen kezdődik a kálvária. Ugye aki a kárt rendezi, csak és kizárólag munkaidőben érhető el. Nekem azon a héten vasárnap küldött a biztosító sms-t hogy elfelejtették bekérni a törzskönyvet, amit sürgősen pótoljak a lezárás érdekében. Hétfő pótolom, kedden rá is kérdezek, hogy sikerült-e pótolnom. Siker. Az ügyintéző másodszor mondja azt, hogy minden rendben és 15 napon belül megérkezik a SZÁMLÁMRA a pénz. Ezt követően telik múlik az idő 12-13. munkanapon még semmi, rákérdezek. Akkor jegyzik ellen az utalást, egy 5 perces tanakodás után, akkor vették észre, hogy jé tényleg itt a törzskönyv. Harmadszor is elhangzik, hogy utalják a pénzt és még az is, hogy a héten megkapom. Nem kaptam meg. Következő hét hétfőjén, a mai nap vagyunk. Közlik velem, hogy márpedig ők elutalták pénzt de ne ijedjek meg nem a teljes összeget és ráadásul postán a címemre utalják. Van egy bizonyos önrésze a műhely tulajának és írtak neki is, hogy azt a részt ő neki kell majd nekem átutalnia. Kérdésem lenne, hogy miért hitegettek hetekig, miért nem mondta meg senki, hogy nem a teljes összeget utalják, miért nem lehet a károsultat ténylegesen kártalanítani, miért küldik postán amikor számlájára kérem és ezek összegzésekén mit érdemel a bűnös? Mit érdemelnek a bűnösök akik hetekig félretájékoztattak?
Ezentúl előkérjem minden műhely biztosítási szerződését és csak akkor menjek be ha 0 önrésszel dolgoznak?
Vagy van olyan biztosító aki gond nélkül utalja a kárösszeget és nem a károsult issza meg annak a levét, hogy neki kárt okoztak?
Üdv., Márton
Tisztelt Érdeklődő!
A műhely biztosítási szerződése teljesen életszerű mert, a szolgáltatási felelősségbiztosítási szerződés, amely alapján az Ön kártérítése megtörténik legtöbbször tartalmaz önrészesedést mert a biztosítótársaságok eltérően a biztosított ügyfél igényének, díjfizetési lehetőségének ismeretében építik be ezen elemet a szerződésbe, amelyet a műhelynek kell az Ön részére kifizetni.
A kálváriáját amely az utalás körül forgott nem értem, lehetősége van ezen információk birtokában az illetékes biztosítótársaság számára panaszlevelet írni az említett adatokkal, mert az utolsó irat beérkezését követően utalási kötelezettségük keletkezett az Ön irányába és kérje tájékoztatásukat ezen kötelezettségük elmulasztásának okáról, és kérjen késedelmi kamatot az összegre vonatkozólag mert 15 nappal az utolsó irat beérkezése után fizetniük kellett volna.
Üdvözlettel: Horváth László www.pba.hu
A TotálKártérítés jogi csapata segít!
A "Kérdésem van" gombra kattintva Üzenetküldő felületünkre jut, válassza a Kártérítésdoktort a címzettek között. A "Jogi támogatás" gombon keresztül felveheti a kapcsolatot szakértőinkkel. A "Kalkulátor" gomb pedig a TotálKártérítés felületére viszi, ahol részletesen is megismerheti a szolgáltatást.