A legmenőbb négyhengeres BMW

Lapozgató: BMW M3 – 1987.

2018.10.22. 16:06

A 80-as évek volt sokak szerint AZ évtized, a Walkman és a széles válltömések hőskora. Elkészült a Vissza a jövőbe, a Birodalom visszavág, a Smooth Criminal, a Take on me és még sorolhatnám. Benne volt a levegőben valami laza pimaszság, ami kihatott az autógyártásra és a versenysportra is: dübörgött a DTM, a B-csoportos rali és a Formula-1. Az autógyártók pedig végtelen mennyiségben borították rá a köztudatra a menőbbnél menőbb gépeket. Porsche 964 Turbo, Ferrari F40, Audi Quattro, BMW E30 M3, hogy csak pár személyes kedvencemet említsem. Eltelt pár évtized, az akkori csúcsgépek semmit nem vesztettek a fényükből, sőt: oldtimerekké léptek elő, az árak pedig durvábban szaladnak felfele, mint Emilia Clarke szemöldöke. Egy épp oldtimer korba lépő, de már a harminc millát karistoló kedvencemet, az első OT-rendszámos E30 M3-at nyálazhattam körbe a Wolfgarage telephelyén.

A legmenőbb négyhengeres BMW

Lapozgató: BMW M3 – 1987.

515

Lapozgató

A legmenőbb négyhengeres BMW

Lapozgató: BMW M3 – 1987.

2018.10.22. 16:06

A 80-as évek volt sokak szerint AZ évtized, a Walkman és a széles válltömések hőskora. Elkészült a Vissza a jövőbe, a Birodalom visszavág, a Smooth Criminal, a Take on me és még sorolhatnám. Benne volt a levegőben valami laza pimaszság, ami kihatott az autógyártásra és a versenysportra is: dübörgött a DTM, a B-csoportos rali és a Formula-1. Az autógyártók pedig végtelen mennyiségben borították rá a köztudatra a menőbbnél menőbb gépeket. Porsche 964 Turbo, Ferrari F40, Audi Quattro, BMW E30 M3, hogy csak pár személyes kedvencemet említsem. Eltelt pár évtized, az akkori csúcsgépek semmit nem vesztettek a fényükből, sőt: oldtimerekké léptek elő, az árak pedig durvábban szaladnak felfele, mint Emilia Clarke szemöldöke. Egy épp oldtimer korba lépő, de már a harminc millát karistoló kedvencemet, az első OT-rendszámos E30 M3-at nyálazhattam körbe a Wolfgarage telephelyén.

515