Honda Stream (2001)
Honda Stream (2001) törésteszt
Erős karosszéria és gyalogosbarát orrkialakítás: ezek jellemzik a Honda egyterűjét, melynek sok szerkezeti megoldása azonos a Civic-ben alkalmazottal.
Frontális és oldalsó ütközésvédelem | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Gázolási rizikófaktor | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Teszteredmények:
Frontális 10(63%) Oldalsó 16(89%) Összesítés 26(76%)
![]() |
|
![]() |
![]() |
A merev utascella biztonságos utazást garantál, azonban épp merevsége miatt a frontális tesztben a mellkasokra nehezedő terhelések magasak voltak. A műszerfal alatti keményebb, kiálló szerkezetek különösen az utas alsó végtagjain okozhatnak sérüléseket. Hátsó ülésen kétpontos övet elhelyezni hiba, mivel ütközésnél súlyos gerinc és hasi sérüléseket okozhat.
Az oldalsó légzsákoknak köszönhetően a Stream az oldalütközésben is jól teljesített, ennek ellenére az NCAP tesztelői hiányolták a kategóriatársaknál szériaként beépített fejlégzsákokat. A gyermekülés és légzsák együttes használatából eredő veszélyek jelzésére több ponton is helyeztek el piktogramokat, ezek azonban rosszul értelmezhetők. A gyerekeket érő erőhatást magasnak ítélték, de meglepően jó volt fejük védelme az oldalsó ütközési tesztben.
Bár orrának kialakítása némileg eltér a Civic-étől, az alkalmazott technikai megoldások miatt joggal járt a három csillag a gyalogosok védelmére. A Stream biztonsági berendezéseinek sora nem rövid: az elülső és oldallégzsákok, az előfeszítős, erőhatárolóval ellátott övek, az ABS, az EBD és a fékasszisztens ingyen járnak az autóhoz.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=xaoeoinhyh/fastid=gqdxotmherulagkvfrbfvmkfkckr/nc=0)