Vajon mi az Audi-minőség titka? És mit tud az új sportkupé? Na és egy tűzokádó, üvöltő régi szörnyeteg? Őrület, karikákkal.
Ennyire komoly felhozatalra nem számítottunk. A nézők, akik bármikor túltesznek rajtunk.
A fene sem gondolta volna, hogy egy 30 éves autóhoz csupán annyi instrukciót kapunk, hogy ne forgassuk hétezer fölé.
A Mazda annak idején megcsinálta a Porsche 924 ellenfelét és nagyon jól tette. Pályázatunkra pedig olyan filmek érkeztek, melyektől mi sem tudtunk jobbat.
Winkler már tudja, hol lakik a magasságos mindenható. Öt- vagy nyolc henger? Turbóval? Tessék!
Palacknyi űrtartalomból 125 lóerő? Kicsi autóval nagy csapatás? És mennyire lesz tartós? Egy kis technika-buzulás senkinek sem árt.
Mai műsorunkban minden a turbókról szól. Három- öt- és nyolc henger, fejletépő gyorsulás és helyenként vicces motorhang.
A legnehezebb Lotus rossz? Muhaha! Gondolattal irányítani sosem volt egyszerűbb.
Csak arra nem alkalmas, amit sugall. Ettől eltekintve maga a révbeérés lehetne. Kombiként.
Sportos kinézet, kétszáz lóerő fölötti teljesítmény de nagyon két külön világ. Mégis együtt sóhajtozik Karotta és Winkler.
Ilyen még nem volt: olasz tévések vitték el a show-t Winkler elől, aki szélmalomharcot folytatott az új Insignia intuitívnek mondott rendszerével.
Ha van hely, ahol jó volt lenni a nyárutón, akkor ez volt az. Szakadó gumik, jó társaság, laza rendezvény.
Igazán ritka és egyedi dolog történt: mosolyogtak az emberek és jól érezték magukat, hihetetlen. Legalább annyira, mint a lopakodó Insignia.
Dukai Regina megkapta a magáét: hiszti lett a vége vagy győzelem? A T72 nem hazudik.
Rendhagyó és alapos teszten vett részt Winkler Róbert. Kicsit talán meg is tért a végére.
Ha új típust mutatnának be, akkor csak úgy tegyék, ahogy a Mazda. És ha netán nőt vennének le a lábáról, akkor próbálják harckocsival!
A címben feltett kérdésre nem adunk választ, ellenben tudjuk, melyiket kedveltük a leginkább és miért.
Winkler megtalálta az eszközt, hogy revansot vegyen a hazai úthálózaton. Minden kátyúkáros nevében: Logan bosszúja.
Tudják, hogy ég rommá a műsorvezető? Valahogy így, ahogy Karotta tette a csillió lóerő között
Onnan, ahol megszületett a mindenkori hot-rod odáig, ahol meghal minden futómű. Kaliforniától a magyar kátyúig. Világjárás benzingőzzel.
Karotta elnézést kér, pedig valójában nem is. Mert ez a Z egy kicsit más. Na jó, nem is kicsit.
A csajok szerint komoly és gáz, valójában csak a kiegészítői érdekesek, az Mini még így is remek kis élményautó a maga 98 lóerejével.
A BMW bosszúja vagy szándékos szivárványozás? Winkler csajozik, Karotta pedig sok lóerőt ugrat a versenypályán.
Mind a mai napig talán a legmeghatározóbb és legkarakteresebb S-osztály a W140. A bálna, melyet utol lehet érni, de túltenni rajta nem igazán.