Minden cég azt hiszi, hogy jobb villanyautókat kell gyártani a Teslánál. Mintha nem vennék észre, hogy ez önmagában kevés.
Minden cég azt hiszi, hogy jobb villanyautókat kell gyártani a Teslánál. Mintha nem vennék észre, hogy ez önmagában kevés.
Nem is akármilyet: azt mondják, a 800 voltról működő motor teljesítménysűrűsége kivételesen magas.
Ezt állítólag a Subaruval közösen fejlesztették ki, és Kínában mutatják be először.
Egymillió körül van a keret, nem kell bele sok extra, és bírja a strapát.
Erik szinte friss jogsival állt fel a lakossági versenysorozatunk rajtjához, de egy ponton túlvállalta magát.
Ez lesz a Citroën csúcsmodellje, amiben a megszokott technikára húztak fel egy unortodox autót, aztán elnevezték C5 X-nek.
30 éve aratták a verseny első és egyetlen Wankel-motoros győzelmét, csemegével emlékeznek.
A Rolls-Royce Meteor motoros Crown Victoria Svédországban épül, bár hogy mire lesz jó, azt nem könnyű megmondani.
Igazi felülüdülés a sok operett hobbitelepjáró után egy igazi terepjáróban ülni. Ráadásul olyanban, amely aszfalton sincs elveszve, és még jól is néz ki.
Drágának drága, de megoldást nyújt az elektromos hajtás hiányosságaira.
Benavides egyébként is ezer szállal kötődik a KTM-hez.
A villanyhajtás egyelőre nem adja azt a fajta élményt, amit most kínálnak.
Megváltozott a piac, most már lenne rá igény.
Los Angeles nem szerette volna, ha a film kedvéért kipufogógázzal töltik meg a metróalagutat, ezért készültek el az első villanyos MINI-k.
Magyarországon visszapattansz az importőrről, de van egy másik módszer, amellyel kiderítheted az autó szerviztörténetét. Kipróbáltuk, működik!
A hőkamera azt is megmutatja, amit a füst eltakar. Ráadás anekdota a gumiégetés születéséről.
Nem, nem Elon Musk akar Semiket lőni az űrbe.
Az LG Energy és az SK Innovations jogvitáját Amerikában az előbbi nyerte, de most tíz éves tűzszünet jön.
Menetteljesítmény? Szerintem az extrás lehet, mert ebben nincs. 100-ról előzni három miatyánkkal lehet, cserébe kapsz menetzajt.
A gazdagoknak nem ártott a vírus-válság, viszik a limuzinokat.
Úgy tűnik, a BMW megelégszik az M3-M4 család négy ismerős változatával.
Picit gyengébb és nem jön Európába a subaru hátsókerekes kupéja, a BRZ.
Úgy néz ki, az orráról eltűnik a léghűtéses V2-es, de a száguldó koporsó újra támad.
Fórumokon olvastam, hogy ki lehet váltani egytömegű lendkerékkel.
Ha én már ki se látok az ablakon esőben, akkor sem akar törölni az ablaktörlő. Drága alkatrész, hogy csak úgy kicseréljem.
Ritkán használom, ettől függetlenül érdemes-e évente cserélni az olajat?
Nem készülünk terep-rallyn részt venni a kocsival, de az enyhe terepképeség (sáros földút) nem lenne hátrány.
Megbízható egy ilyen termék? Lehet vele gond itthon, mert amerikai? A Kütyüdoki nem túl bizakodó.
A készülék ismertetőkben olvasható, hogy ebben az üzemmódban emelt 16V-os feszültséggel (is) töltenek. Káros lehet ez az elektronikára?
Kényelmes, jól vezethető, az autó számára nem túl megterhelő kompromisszumot keresek.