Úgy hírlik, hogy a Fulvia mellett a Stratos és
a Delta Integrale is méltó utódot kaphat. A három rali-legenda az
1970-es és 90-es évek között meghatározó szerepet játszott a márka
arculatának kialakításában, és a Fiat vezetői azt remélik, hogy ez
az új modellekkel is így lesz. A Stratos szellemi utódja állítólag
sok tekintetben követi majd az eredeti receptet:
a két ülés mögött egy Ferrari motor kaphat helyet, igaz,
ezúttal nem egy 2,4 literes 190 lóerős Dino V6-os, hanem egy 4,2
literes V8-as, ugyanaz, amelyik a Maserati legújabb modelljeit és a
Ferrari Modena hamarosan bemutatkozó utódját is mozgatja.
Az új modellek bemutatása mellett egy másik lépést is terveznek, amely továbblendítheti a Fiat luxusmárkájának kátyúba ragadt szekerét: új piacokat szeretnének meghódítani, így hamarosan újra készülhetnek Lanciák a jobbkormányos piacokra, és az észak-amerikai visszatérést is fontolgatják. Pozitív jelek állítólag már most is mutatkoznak a márka körül: a kereskedők szerint mind a Phaedra buszlimuzin, mind a Thesis luxusmodell jelentős érdeklődést keltett mindazokon a piacokon, ahol megjelent, így az eladások jelentős növekedésnek indulhatnak a közeljövőben.