Bemutatkozott a Chrysler hátsókerék-hajtású nagykocsijának prototípusa. A típus egyes részleteiben a Los Angeles-ben bemutatott Dodge Magnum kombi-tanulmányra emlékeztet, ami nem is csoda, hiszen a Magnum gyakorlatilag a 300C kombi változatának prototípusa. A legnagyobb különbségek a két modell között a Chrysler és a Dodge márka arculatából adódnak: míg a Magnum határozottan sportos jelenség, addig a 300C az óriási krómozott hűtőráccsal és a sok krómdísszel az eleganciát és egyéni stílust kedvelőket célozza.
Ennek ellenére a Chrysler limuzin már álló
helyzetben is tudatja a szemlélődővel, hogy nem lomha luxushajó,
sokkal inkább klasszikus izomautó: erre utalnak a
20 hüvelykes alufelnik, a kerekeket körbeölelő markáns
sárvédő-szélesítések, az emelkedő övvonal és az alacsony
oldalablakok.
Arról, hogy az autó ne csak gyorsnak nézzen ki,
de jól is haladjon, a Chrysler 5,7 literes Hemi V8-asának 345
lóerős alapváltozata gondoskodik, amely ötsebességes automataváltón
keresztül hajtja a hátsó kerekeket. A megfelelő úttartásról is
gondoskodtak a Chrysler mérnökei: elöl rövid-hosszú lengőkaros
felfüggesztést találunk, hátul pedig ötlengőkaros megoldást, amely
egyszerre stabil és kényelmes.
A 300C-t valószínűleg csaknem változatlan
formában kezdik gyártani 2004-ben,
később pedig jön a Dodge Magnumhoz hasonló kombi, sőt, a
Chrysler közleménye szerint a padlólemezt úgy alakították ki, hogy
egy négykerék-hajtású változat elkészítése se okozzon gondot.