Napvilágot látott egy lista, melyen összegyűjtötték, hogy a különböző
autógyárak milyen kódneveket jegyeztettek be maguknak a közelmúltban,
és ez jó okot ad egy kis találgatásra, milyen modellekkel
szembesülhetünk a következő pár év folyamán.
A kockaforma, de kőkemény terepjáró hírében álló Mercedes-Benz
G-osztályának utódja például az
MLG nevet kapja, ahogy arról a bejegyzett MLG, MLG-Klasse,
MLG-Class és Classe MLG elnevezések tanúskodnak. Az M és L betűk arra
utalhatnak, hogy az új modell kevésbé lesz keményvonalas, jobban
közelít majd az inkább kényelméért, mint terepjáró-képességeiért
kedvelt ML-osztályra. Az enyhülést az is jelzi, hogy az MLG ugyanarra a
padlólemezre épül, mint a soron következő ML, és az idővel bemutatásra
kerülő terepjáró-buszlimuzin keverék R-osztály.
A Subaru és a Saab új bejegyzéseiről már beszámoltunk, de arról
egyelőre vad találgatások folynak, mit takarhat a
Smart által regisztrált ForTours? Talán egy aprócska
buszlimuzint, esetleg egy puttonyos verziót? Nem tudni, amint arról
sincs elképzelés, milyen modell lesz a
Porsche Pananmera vagy a Cayman, bár az is előfordulhat, hogy
ezek csak egy-egy limitált széria kedvéért bejegyzett elnevezések.
A Hyundaitól várható egy Telluride, ez jó eséllyel egy terepjárót
takar, és nemsokára jön az Azera, a Dimension és az Entourage.
A Mitshubishi Monsoon bármi lehet, a Raider már inkább egy
terepjárót sejtet. Az Audi, minden valószínűség szerint a Quattro
egységes jelölése miatt bejegyeztette az AQ1, AQ2 elnevezéseket
egyesével haladva egészen AQ10-ig.
A Volkswagennél nagy terveket dédelgethetnek, mert az év elején
bemutatott Concept C nyomán levédették maguknak a Concept A, B, F, G,
H, I, K, L, M, N, O, P, S, U, V, W és Z típusjelzéseket.