A Fiat házi tuningcége, az Abarth bemutatta az 500 R3T-t, a Fiat 500-as ralipályákra szánt változatát.
Az R3T olyan géposztály, ahol 1080 kiló alatti 1,6 literes, turbós autók versenyeznek egymással, vagyis az R3t igazi versenyautó, ezért sajnos nem valószínű, hogy az utcán is használhatjuk majd.
Kár érte, az adatok alapján ugyanis nagyon ígéretesnek tűnik az Abarth új műve: az 1,4 literes motor a Garret GT 1446-os turbófeltöltővel 180 lóerős, ami ekkora tömeg mellett egészen biztosan több mint szórakoztató. A kocsit sperr diffivel és hatsebességes szekvenciális váltóval szerelik. Az autó futóműve, ha nem is gombnyomásra, de állítható, így a kisautót könnyen hozzá lehet igazítani a terepviszonyokhoz, vagy a vezető stílusához.
17 hüvelykes, sok küllős OZ kerekek virítanak az R3T-n, a belső hűtésű féktárcsákkal ellátott fékrendszert a Brembo gyártotta. A bukócső és a hatpontos biztonsági öv is az alapfelszereltséghez tartozik.