Gyári támogatással készült az RM460-as, a legerősebb koreai személyautók egyike.
A Genesis Coupé eleve nagy figyelmet kap a sportkocsi-rajongóktól, hiszen hosszú ideje az első megfizethető kupé erős motorokkal és hátsókerék-hajtással. Az Észak-Amerikában gyári versenyistállóként működő Rhys Millen Racing azonban rátett még egy lapáttal: készített a formás sportkocsiból egy középmotoros változatot, a Genesis szedán 4,6 literes V8-asával. A motort sem hagyták persze érintetlenül, az eredeti 380 lóerő helyett kerek 500-at csikartak ki belőle, és bár azt nem árulták el, hogy pontosan mire képes a gép, valószínűleg minden idők leggyorsabb Hyundai sportkocsija az RM460-as.
Az autót Észak-Amerika legnagyobb tuning-kiállítására, a SEMA Show-ra szánták nézőcsalogatónak, így a külseje sem kerülhette el az átalakítást. A hátsó ablak alól kikandikáló V8-ason kívül kapott új, teljesen lesimított orr-részt, alul gigantikus légbeömlőkkel, hátul egy hatalmas diffúzort, és persze 20 hüvelykes felniket Toyo T1R gumiabroncsokkal. A narancssárga fényezést karbonszálas kiegészítőkkel dobták fel: az első kötényidom, az oldalsó kopoltyúk pereme és a tető is a szövetmintás szürke anyagból készült.
Kicsi az esély rá, hogy utcai autóként árusítanák a V8-as Hyundai kupét, viszont azon nem csodálkoznánk, ha készülne belőle egy hasonló felépítésű versenyváltozat, mondjuk a világ legismertebb hegyiversenyére, a Pikes Peak-re, ahol az idén már indult egy Genesis Coupé, és meg is szerezte a leggyorsabb kétkerék-hajtású autónak járó kupát.