Bevallottan az egyszerű, vidéki közönségnek szánja a GM ezt az olcsó szedánt, a csinos lófejjel az orrán. Az új márka, a Baojun – a szó jelentése leginkább nemes paripának fordítható – persze Kínának szól, ahol a vidéki lakosság szinte kizárólag kínai tervezésű személyautókat vásárolt eddig.
A GM erre a külföldi márkák által alig érintett piacra kíván belépni, amihez két dologra volt szükség: egy nagyon olcsó autóra és egy, a kínai gondolkodáshoz közelebb álló, beszélő márkanévre. A márkanév egy ideje már létezik, és a napokban bemutatták az autót is, a Baojun 630-ast. A gyártó csak annyit árult el, hogy GM műszaki alapokat használnak, de a formaterv annyira eltér minden ma gyártott Opel és Chevy modellétől, hogy mi is csak találgatni tudunk. Van, aki úgy véli a szerkesztőségben, hogy a kifutó Astra szedán lehet a kiindulópont, de született olyan elmélet is, amely szerint régi Daewoo padlólemezre készítettek új burkolatot. Mindenesetre az orr-rész fazonja inkább illene egy Dacia vagy Nissan típushoz, mint bármely GM márkához.
A Baojun-kínálat később várhatóan újabb modellekkel bővül majd – kisebb és olcsóbb modellekre biztosan lesz kereslet –, így talán van rá esély, hogy kicsípnek egy kisebb szeletet a Geely és a BYD vadászterületének számító többmilliós vidéki piacból Kínában.