A skandináv országokban régóta dühöng a bioetanol-láz, ami nem is csoda: a fakitermeléseken keletkező forgács és egyéb hulladék kiváló, lényegében ingyenes alapanyag. Nem csoda, hogy a szeszhajtású Ferrari is egy norvég cégnél jött világra.
Átalakítás nélkül az alkohol-hajtás sem a teljesítménynek, sem a fogyasztásnak nem szokott használni, a megfelelő átalakításokkal azonban nagyszerű eredményeket hozhat – legalábbis erre utalnak a norvég Customized Ferrari FF átiratának adatai. Hogy pontosan mit csináltak a nagy V12-es motorral, azt nem tudjuk, de a teljesítménye 660-ról 875 lóerőre nőtt, miközben az átlagos szén-dioxid-kibocsátása 100 g/km alatt marad, szemben a benzines változat 376 g/km-es értékével. A megnövekedett teljesítmény révén az összkerék-hajtású Ferrari akár 3 másodpercen belül elérheti a 100 km/h-s tempót.
A gyártó szerint az autó árához képest elenyésző összegért, átszámítva alig 480 ezer forintért megvehető az átalakító készlet. A beavatkozás legnagyobb veszélye, hogy a méregdrága Ferrari elveszíti tőle a garanciát, de az az érzésünk, azért akad majd néhány vásárló, aki vállalja a kockázatot a környezetbarát üzemért és a plusz lóerőkért.