Amerikában 21,3 millióról indul az új Viper, ami nem is olyan sok azért a 640 lóerőért.
![](https://kep.index.hu/1/0/356/3560/35600/3560068_4ae6c3060aab76e0a891459f1a740ef5_wm.jpg)
Már meg lehet rendelni az új Vipert, a Chrysler 97 395 dollárt (kb. 21,3 millió Ft) kér az SRT-ért, vagyis az alap változatért, a GTS 23 ezerrel drágább (26,3 millió Ft). A brutalitásáról elhíresült sportgép most sem fog csalódást okozni a fanatikusoknak, 640 lóerős, 810 Nm csúcsnyomatékú, 8,4 literes V10-es motorja alig több mint 3 másodperc alatt gyorsítja a kocsit 0-ról százra, a végsebesség 330 km/h.
![](https://kep.index.hu/1/0/356/3560/35600/3560070_eb42d48d702bf0d6382e9826a1b853a3_wm.jpg)
A Viper torziós merevsége 50%-kal nőtt, a súlycsökkentő programnak köszönhetően mégis könnyebb a 2013-as modell az elődjénél, vagyis vélhetően sokat javult a kocsi vezethetősége és a vezetési élmény is intenzívebb lett.
![](https://kep.index.hu/1/0/356/3560/35600/3560086_e5effc9eb7a3492a40951127e4a652ad_wm.jpg)
A GTS változat egyik előnye, hogy állítható felfüggesztést kínál, a sofőr pálya- és utcai üzemmódok közül választhat, de természetesen lehet rendelni további súlycsökkentést tartalmazó, valamint a kezelhetőséget javító pálya csomagot is a kocsihoz. A gyártó azt állítja, hogy a beltér minősége is ugrásszerűen nőtt, és a dizájn is sokkal szebb, mint régen - a fotók alapján úgy tűnik, hihetünk neki.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=0thA4uchz4z8jgoCRrjw6uUUnKQFaphXhF49ybHqN0r.B7/stparam=uafodmjgku/fastid=gvsizggmkyvgllaijwbcnbspdnle/nc=0)