Ez az év igazán kedvező volt az izomautó rajongóknak: bemutatták a Challenger Hellcatet és az új Mustangot is. Nem akart lecsúszni a felhajtásról a Camaro sem, ezért bár a kereskedésekbe csak év végén érkezik, már most mindent elmondtak és megmutattak. Elő a pattogatott kukoricát!
A General Motors nem szűkölködött a pozitív jelzőkkel, a hatodik generációs Camaro bemutatóján: kezesebb, könnyebb és gyorsabb mint a 2010-ben bemutatott elődje. Bizonyára úgy gondolták a sajtóosztályon, hogy az új modell megérdemli a felhajtást, mert a néven és az emblémákon kívül semmi köze sincs az ötödik generációhoz. Inkább a Cadillac ATS-sel és CTS-sel mutat rokonságot, amik szintén a GM Alpha alapjára épülnek, de azokhoz képest is több mint 70%-ban tér el a Camaro. Aaron Link a modell fejlesztőmérnöke azt mondta, hogy a széles nyomtávot és alacsony súlypontot tartották szem előtt a Camaro tervezésénél.
Az új alap miatt kisebb lett a Camaro, de nem sokkal: 57 milliméterrel rövidebb, 20-szal szűkebb és 28-val alacsonyabb. Ami viszont sokkal fontosabb ezeknél, hogy kilencven kilóval könnyebb is. Ebből hatvanat a felépítésen és az új első, MacPherson futóművön spóroltak meg a mérnökök. A sportkocsi súlya így valamivel kevesebb, mint 1600 kilogramm.
Az alapmotor itt is négyhengeres, mint a Mustangban, sőt a hengerűrtartalma még kevesebb is: kétliteres, 271 lóerős, természetesen feltöltős. Ezzel hat másodperc alatt van százon a Camaro. Ezt követi egy 3,6-os V6-os 335 lóerővel, majd a csúcs SS kivitel, 6,2-es V8-cal és 455 lóerővel. Ez negyven lóerővel több, mint a jelenlegi csúcs Mustang. De, ahogy azt már megszokhattuk, biztosan beindul a lóerőverseny, és felváltatva jön majd ki a két gyártó újabbnál újabb erős kivitelekkel. A Dodge Challenger Hellcatnek nem kell még egy ideig aggódnia a maga 707 lóerejével.