Hetek múlva jön a hivatalos bemutató, és Alfa Romeo érzi, hogyan tartsa felszínen a Giulia QV-t. Az alapadatok már egy hónapja ismertek, egy másik alkalommal megmutatták az aktív légterelőit, most pedig itt az utolsó nagy hiányosság: így szól majd a V6-os biturbós az új csúcs-Alfában.
A Frankfurti Autószalonra időzített bemutató előtt meglepően sok részletet kiadott az Alfa a Giulia QV-ről. Az Audi RS4, a BMW M3/M4 és a Mercedes C63 AMG közvetlen konkurensének szánt csúcsmodellben nagy reménye van a Fiatnak. Nem titkoltan ez volna az a sikermodell, amivel felhoznák a márka béka segge alá szorult eladásit, és eltolnák az Alfa általános megítélését a sportos/brutális fogalmak felé. A műszaki paraméterek szerint erre minden esélyük megvan, a Giulia QV az adatok szerint ugyanis nagyjából mindent tud, amiért a nyers sportautókat szeretni szokás: háromliteres V6-os motort kap két turbóval; 3,9 másodperc alatt futja a 0-100 km/h-t és 510 lóerejét mind a hátsó tengelyre küldi. 1,53 tonnát nyom, amivel a gyáriak szerint a kategória legjobb súly-lóerő arányát produkálja három kiló/lóerővel, emellett az első és hátsó tengely 50:50%-os terhelése sem hangzik rosszul. A videó alapján a hangjára sem lesz panasz, és egy-két vevőt talán az se hagy kidegen, hogy olasz lapok szerint 321 kilométer/óra fölött lesz a végsebessége.