A jelenség valahol érthető: a Bentley éveken át csak beszélt egy lehetséges SUV fazonú modellről, így mire elkészültek vele, alaposan felgyűltek az érdeklődők. Így hiába gyorsítottak már a gyártáson az eredeti tervhez képest, még mindig közel két évre előre le van kötve minden autó.
A Bentley-főnök, Wolfgang Dürheimer szerint eddig több mint tízezer megrendelést kaptak a Bentaygára, amit az eredeti tervekben szereplő évi 3600 autóval számolva több mint két és fél év lett volna kielégíteni, sőt, a jelenlegi, évi 5500-ra felpörgetett gyártási ütem mellett is közel majdnem két év, mire a megrendelt Bentley terepjáró megérkezik. Dürheimer azt mondja, az idén már nem tudnak többet tenni, de jövőre megpróbálják tovább fokozni a termelést. A szűk keresztmetszet nem is a Crewe-i üzem, hanem a háttéripar: a beszállítók évi 3600 autó ellátására szerződtek, és nincsenek felkészülve a fokozott gyártási ütem követésére.
„Csak lépésről lépésre haladhatunk a megoldás felé, de igazán örömteli, hogy ilyen problémáink vannak.” - mondta az igazgató, de hozzátette, hogy mindenképp szeretnék a várólistát annyira megrövidíteni, amennyire csak lehet.