A kínai Guangzhou Auto Show kereteiben mutatta be a South East Motor új szabadidőautóját, a DX3-at. A kompakt méretű SUV-tól sokat remél a SEM, a formatervezéssel a Pininfarinát bízták meg.
Nem ez volt az első alkalom, hogy az indiai-olasz céggel dolgozott a kínai gyártó. Tavaly mutatták be a DX3 nagyobb testvérért, a DX7-est, amit azzal harangoztak be a piacon, hogy az első kínai szabadidőautó, amihez hozzáértek az olaszok. Hogy a jó szlogen, vagy a kínai SUV-láz a siker oka, azt nehéz lenne biztosan kijelenteni, de a vásárlói igények miatt jóval meg kellett emelni a korábbi tervezett havi gyártási mennyiséget.
A DX3 tervezésénél a Mahindra-tulajdonú formatervező stúdió nem csupán annyit csinált, hogy lekicsinyítették a DX7-est, hanem kívül-belül újratervezték az autót. A sportosabb formákkal valószínűleg a fiatalabb korosztály felé nyitnának. A motortérben egy másfél literes, turbós motor van, amihez ötsebességes kézi váltó jár, vagy felár ellenében CVT automata.
Úgy tűnik, a DX7-es tapasztalatai alapján, hogy a SEM DX3-nak minden adott, hogy komoly szeletet harapjon ki magának a kínai SUV-tortából.