A GM egyetlen hátsókerék-hajtású tömegmodelljét a világ minden táján árusítanák, már ha a Holden vezetőin múlna. Denny Mooney, az ausztrál GM-részleg elnöke szerint Európába is hoznának belőle, ha lehetne, hiszen nekik már 5-10 ezer példány eladása is megérné.
Az ausztrálok úgy gondolják, hogy ha Európában évente 25 millió autót el lehet adni, akkor néhány ezer Commodore biztos elmenne egy évben. Nem lehetetlen, hogy igaza van, bár a Cadillac a hasonló méretű CTS-ből tizedennyit sem volt képes eladni tavaly. Kérdés, hogy a Holden nagykocsija belefér-e valamelyik európai GM márka kínálatába. Opelként illetve Vauxhallként talán volna esélye a sikerre, az ismeretlen Holden márkajelzés alatt biztosan nem. Az ausztrál márka egyébként a legyártott Commodore mennyiség felét exportálni szeretné. Eddig a Közel-Keleten, Új-Zélandon, Ázsia egyes országaiban és Dél-Afrikában, Dél-Amerikában és a Pontiac révén Észak-Amerikában találtak partnereket a forgalmazáshoz, de úgy néz ki, nem elégszenek meg ennyivel, a Holden Commodore-ból igazi világautót szeretnének csinálni.
Egyelőre nem tudni, hogy a GM felső vezetése is egyetért-e az európai forgalmazás tervével, de erős a gyanúnk, hogy partizánakcióról van szó, hiszen még a kaotikus belső viszonyairól ismert óriásvállalatnál sem uralkodhat akkora káosz, hogy a Cadillac CTS és a Saab 9 5-os mellett egy harmadik nagykocsival is beszálljanak egy ilyen telített piacra, házon belüli versenyt generálva ezzel.