Mini: többesszám?

2001.06.05. 11:20
 
   
   

Még szinte meg sem jelent a legendás brit kisautó utóda, máris a következő generáción törik a fejüket a BMW vezetőségében. A bajor cég egyik igazgatósági tagja, Dr Burkhard Göschel szerint az első generáció még egy kabrió változattal fog bővülni, de ha az új Mini a várakozásoknak megfelelő népszerűségre tesz szert, az egyautós márkából könnyen egész modellsorozatot kínáló önálló márkanév lehet. Hasonlóan a Mercedes Smarttal kapcsolatos terveihez, itt is egy apró roadsterrel, és egy nagyobb, négyajtós, családi változattal bővülhet a paletta. Göschel szerint a jelenlegi modelleknek valóban csak a márkanév népszerűsítésében van szerepe: a kedvezőbb piaci fogadtatás érdekében a BMW inkább viszonylag alacsony árakat szab, így viszont nem is számítanak számottevő nyereségre az első modellciklusban.