Nem hiába WTCC-menő, kifújta a TCR-mezőny orrát az időmérőn a beugró Michelisz Norbi – magyar sikerekről szólhat a vasárnap a TCR-ben. A DTM-ben a Mercedesé lett a szombat, a BMW és az Audi visszavágása várható a második futamon.
Norbi megcsinálta! TCR-körrekordot beállítva szerezte meg a pole pozícíót Michelisz az időmérő edzésen. Tassi Attila csupán hajszállal maradt el tőle, a 3. rajthelyről vághat neki a holnap délelőtti futamnak, közéjük az utolsó pillanatban Vernay ékelődött (Fotó: Sági Elemér)
Délelőtt még arról beszélgettünk Norbival hogy mivel az adminisztratív oldalát a csapatvezetésnek kissé túlvállalta, nagyon nincs még egyben a fejében, mi lesz a délutáni időmérőn. Igaz, már akkor is nyugodtan mosolygott: „Össze fog ez állni amikorra kell, Elemér”. Nos, a jóslat beteljesült a pole elnyerésével (Fotó: Sági Elemér)
„Szintén zenész” – egy másik illusztris vendég a WTCC-ből, a világbajnok Rob Huff is képviselteti magát a sorozatban, ám itt egy VW-t terelget, egyelőre nem kirobbanó sikerrel, hiszen holnap mindössze a 7. rajthelyről indulhat (Fotó: Sági Elemér)
Az egész nap iszonyúan erős szél nem csak a nézők és a csapatok életét keserítette meg – szegény grid girl-ök akkor is lengették a zászlókat, amikor az eszük ágában sem lett volna… (Fotó: Sági Elemér)
Libasor – F-3 mezőny bevetés előtt (Fotó: Sági Elemér)
A sorminta a rajt után, a pályán is folytatódott (Fotó: Sági Elemér)
Autogramosztás a grid girl-ök sorfala előtt - ez a sorozat is igyekszik minél közelebb hozni az élményt a nézőkhöz, például üvegfalú boxok is kialakításra kerültek, ahol az ott folyó munkába is bepillantást nyerhetnek a paddockbelépővel rendelkező rajongók (Fotó: Sági Elemér)
Paul Di Resta ex Formula-1-es pilóta az első futam rajtja előtt még nem lehetett túl optimista, ám egy safety car és az okos gumicsere taktika végül meglepetés győzelmet hozott az AMG Mercedes számára (Fotó: Sági Elemér)
2-es kanyar, csetepaté közvetlenül a rajt után. Ha az első kanyarban sikerül elkerülni a balhét, az itt jó eséllyel bekövetkezik (Fotó: Sági Elemér)
Tülekedés a biztonsági autós fázis végénél. Ilyenkor a sort vezető diktálja az iramot, a többieknek figyelniük kell a hibázás elkerülése érdekében (Fotó: Sági Elemér)
Jobb láb a gázon, bal a jobbon (Fotó: Sági Elemér)
Bruno Spengler a futam elején még a mezőnyt kergette lelkesen, ám a remek taktikázás a gumikkal a szinte csodaszámba menő harmadik helyig repítette (Fotó: Sági Elemér)
Mercedes-sorminta, itt még Di Resta hátul (Fotó: Sági Elemér)
Az nevet, aki utoljára nevet. Di Resta, Spengler és Glock - ez a hármas foglalta el végül a dobogó három fokát, pedig erre néhány körrel a rajt után még fikarcnyi esélyük sem mutatkozott (Fotó: Sági Elemér)
Di Resta itt már útban a győzelem felé (Fotó: Sági Elemér)
Keszthelyi Viviennel az Audi Hospitality cetnerében találkoztunk. A végtelenül bájos és annál is népszerűbb fiatal hölgy az Audi Racing Academy növendéke és egy Audi TT-ben csiszolgatja tudását és gyűjti a versenykilométereket (Fotó: Sági Elemér)
A csinos gridlányok egész nap kitartóan dacoltak a széllel, hűvössel, hőséggel (Fotó: Sági Elemér)
Libabőr (Fotó: Sági Elemér)