Korán keltem, az elmúlt két napot végigvezettem. De semmi baj, még fél óra, és végre ledőlhetek a kanapéra, hogy csak bambuljak magam elé. Ó, de nem, az M1-esen baleset, hibáztam, nem kapcsoltam be a Waze-t sem – először csak araszolunk, majd teljesen megállunk. Nyilván senki nem vidám, mindenki sietne már haza a családhoz, gyerekhez, asszonyhoz, szeretőhöz, ahelyett, hogy a hőségben dekkol a dugóban. A többség türelemmel viseli, de te nem!
Jobbra nézek, és elsuhansz a leállósávon. Aztán követik a példádat mások is, sorban jönnek az autók. Tudod, hogy szabálytalan vagy, tudod, hogy ez a folyamat önmagát gerjeszti. Mégis miért jó ez neked? Sietsz. Nyilván sietsz, hiszen fontos dolgod van. Csak neked, senki másnak. Mi, többiek azért ülünk ott, mert ráérünk estig is, de te fontos ember vagy, neked menned kell. Felsőbbrendű vagy!

Követőid akadnak szép számmal, úgy húsz-harmincig számolhattam őket, mígnem meguntam. Kivétel nélkül nagyon komoly emberek, akik nagyon komoly helyre igyekeznek. Egyetlen perc késést sem tűrnek el nektek, nehéz lehet az életetek. Vagy ha nem is ezért, hát azért, mert az önző embereket sehol sem kedvelik, te pedig ebben nagyon komoly szintet képviselsz.
Tudod, mi, egyszerű emberek nem azért állunk, és várunk a sorunkra, mert nem tudjuk, hogy ott, a jobb oldalon egyszerűen és gyorsan előremehetnénk. Viszont tisztában vagyunk vele, hogy azzal csak rontanánk a helyzetet - hogy szabálytalankodnánk is, az már szinte mellékes. Mert mit fogsz csinálni? Később vissza akarsz majd pofátlankodni – téged úgyis beengednek, mert kedves vagy, aranyos és nagyon határozott. Mindig az utolsó méterekre hagyod a besorolást, az az igazi vagányság! Vagy esetleg lemész az első lehajtón? Ezt csinálják utánad még ötvenen-százan. Miattad áll be aztán a leállósáv is, akkor leszel igazán boldog, ugye?
Hidd el, nekem nem fáj, hogy te előrébb leszel. Ha a forgalomban őrülten gyorshajtva megelőzöl, legyintek rád egyet, siess csak! De ha eltorlaszolod a leállósávot is, mit gondolsz, jobb lesz? Neked minden bizonnyal igen, mert legalább kétszáz méterrel előrébb állhatsz majd ugyanabban a dugóban, amelyikben mi, egyszerű halandók. Már megérte.
Aztán a tükörbe nézek, és látom: egy kamionos kidugja a fülkét a leállósávra. Most megleckéztet titeket, ő lesz a hétköznapok hőse. Ez a gondolatom hamar elillan, fél perc múlva már az álló sor mellett centizgetve gurul végig ő is, mert eltanulta a technikádat. Büszke lehetsz magadra, ez a legnagyobb eredményed az életben.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
