
Egyszer már megpróbáltuk, nagy sóhajjal nekifutottunk és működött a dolog. Sőt, olyan jól sikerült, hogy ott, a tavaszi tűző napon, eufóriában úszva megfogadtuk magunknak és a résztvevőknek, hogy lesz még ilyen ősszel.
Lassan ősz van és itt vagyunk újra, eljött a nap, mindent letisztáztunk-megtárgyaltunk, nyitjuk a kaput, gyertek, nem bánjátok meg. Kérdezzétek csak azokat, akik ott voltak március 10-én, kérdezzétek csak azokat, akik adrenalinban úszva tolták a fordulatszámmérőt a piros mezőbe, hogy meg legyen az az egy tized, ami hiányzik.
Kérdezzétek azokat, akik a lemenő nap fényébe hajtottak bele még egyszer a nap végén és boldogan, elégedetten mosolyogtak egymásra a végén. Visszajövünk! – mondták és jönnek, ebben biztosak vagyunk.

És ezúttal többen leszünk. Zárjuk a szezont, de nem aprózzuk el:
Versenyzői- vezetői tanácsokat kaphatsz, vagy csak simán bandázhatsz egy jót Michelisz Norbival, aki ott lesz velünk, hogy autózzon és jól érezze magát, egy kicsit leengedni a gőzt neki is jó.
Profi szimulátoros barátaink a Simtechs-racingtől két legújabb gépüket hozzák, virtuálisan is kipróbálhatja magát bárki, aztán pár perc múlva megtapasztalhatja, hogy a valóságban is úgy működik-e minden a 12 méter széles aszfalton. De ha kell, akár egymás ellen is küzdhettek. Itt mindent szabad, amit a pályán nem (természetesen ingyen, amennyit jól esik). A cucc olyan komoly, hogy az, ami eleinte pár ügyes srác házi szórakozásának indult, az mára a komoly szimulátorgyártók gépeit is kétvállra fekteti. Hétsebességes kéziváltó változtatható mértékű váltókar-ellenállással? 150 newtonméteres profi force feedback motor? Saját tervezésű acél fogaskerekekkel és áttételekkel? Felkeményedő fékpedál? Másodpercenkénti 250 paraméter folyamatos feldolgozása és változtatása? Elhihetik, mi ki sem akartunk szállni belőle, annyira pöpec a gép.
A Carrera jóvoltából a résztvevők között kisorsolunk egy Carrera Long Range profi versenypálya-szettet. Digitális és kilenc méter hosszú, ha nem tudjátok, mi a buli a digitális Carrerában, akkor nézzétek meg azt, amikor mi kipróbáltuk.
És ez még nem minden. Forgatunk tévéműsort, meghajtjuk Csikós Mercedesét és Karotta Toyotáját, Bandi megpróbálja odakenni az XR2-es Fiestával Rézmányi Balázs XR2i-jét és egyáltalán: maximálisan jól szórakozunk, még ha betonkeverő esik is az égből.
VIP-szalon a fáradtaknak, lelátók a nézőknek, fotósmellény a profi fotósoknak, étterem, benzinkút és szállás is, ha netán egy nappal korábban érkeznétek, van itt minden.
A beugró 70 euró (19 440 Ft), ha október 1-ig jelentkezel ezen az e-mailcímen, 90 euró ha ez után, vagy regisztráció nélkül jönnél. Ebbe belefér 4x25 perc plusz az esti Open Pitlane-rész. Ne gondold azt, hogy kevés, az 5922 méter és a 14 kanyar kemény kihívás amatőrnek-profinak egyaránt.
Feltételből nincs sok
- csak kifogástalan műszaki állapotú autóra fogadjuk el a jelentkezést.
- bukósisak használata a versenypályán való közlekedés esetén kötelező (minden, gépjárműben tartózkodó személy számára).
- regisztrálni ezen az e-mail címen 2012. október 1-ig lehet. Az ezen túl regisztráltak beléptidíja 90 euró. A jegyvásárlás a helyszínen történik.
- a regisztrációhoz szükséges a megadott e-mailcímre az autó típusát, évjáratát, a motor hengerűrtartalmát és a hozzávetőleges teljesítményét ill. rendszámát és a regisztrált, helyszínen tartózkodó kapcsolattartó személy nevét tartalmazó levelet küldeni. .
- a részvétel alapfeltétele a felelősségvállalásról szóló nyilatkozat kitöltése és aláírása (helyszínen történik).
- kapunyitás 7.00 órakor, eligazítás 09.30-kor, első csoport rajtja 10.00, így érdemes időben érkezni
A csoportbeosztást során figyelembe vesszük a jármű teljesítményét és igyekszünk ennek alapján összeállítani az egyes csoportokat.
Totalcar Trackday
Helyszín: Slovakiaring, Dióspatony (Orechová Potôň)
GPS: 48° 3'14.00" - 17° 34'14.87"
Időpont: 2012. október 14., vasárnap, 07.00-18.00
Beléptidíj: 70 EUR/autó, október 1. után 90 EUR/autó
Nézőknek a belépés ingyenes, bukósisakot a pálya természetesen biztosít (10 € + kaució: személyi igazolvány pl.). Persze nem kizárt, hogy többen használnak egy sisakot, ez megoldható, ha nem ugyanabban a csoportban vannak.
Transzponder bérlés, élő és kinyomtatott időeredményekkel (szektoridőkkel és egyéb nyalánkságokkal): 5 €
Box bérlés: 60 €/nap
Mi biztosan ott leszünk.
Hozzászólna? Kérdése van? Ide vele!

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Már Musk kirúgását pedzegetik
Amióta Elon Musk, a Tesla vezérigazgatója Donald Trump elnök stábjában dolgozik, folyamatosan esnek az autógyártó részvényei.
- Technika
Létezett egy elektromágneses futómű, amivel az autók akár ugrani is tudtak
A Bose rendszere a klasszikus rugók és olajos lengéscsillapítók helyett lineáris villanymotorokat alkalmazott.
- Hírek
Mindenki megúszná Trump vámjait
Az Audi pórul járhat, a Volkswagen derűlátó, a BMW viszont pesszimista.
- Gumidoktor
Hóban is jó lesz a négyévszakos gumi az ezres Swiftre?
Két szett helyett egy kéne az öreg Suzukira.
- Tesztek
A felső-középosztály népautójaMenetpróba: Volkswagen Tayron - 2025.
A Tayron Európa második legnagyobb Volkswagenje. 7 személyes, jól fogyaszt, lószállítót képzelek mögé.
- Hírek
Németországban is engedélyt kaptak a türkizkék lámpás Mercedesek
Eddig csak Nevadában és Kaliforniában találkozhattunk velük.
- Hírek
Így vettek autót a németek: februárban elengedték a belső égést
A hibridek és az elektromosok eladást nőtt, a benzin- és dízelmotorosoknál hanyatlás látható.
- Gumidoktor
Milyen széles igazából az abroncs? Nem egyértelmű...
Típusonként elérhetnek a valós méretek. Hogy lehetne kideríteni, hogy melyik mekkora igazából?
- Hírek
Kösd be az övet vagy fizess! Újabb akciót hirdetett a rendőrség
A rendőrség friss akcióval szeretné rábírni a közlekedőket a biztonsági öv használatára.
- Hírek
Elkészült az egymilliomodik Suzuki Vitara Esztergomban
A márványkék, GLX felszereltségű, napfénytetős példányt Németországban adják majd át a tulajdonosának.
- Hírek
Megvan az első, Magyarországon is engedélyezett LED csereizzó
Az OSRAM volt az első.
- Hírek
Ez történik akkor, ha a nagy archoz szerény vezetési tudás párosul
A tulaj egy autós találkozóról akart stílusosan távozni, de egy domboldalon kötött ki.
- Belsőség
Képben vagy a népszerű használtakkal? Mutasd!Kvíz: Ismerd fel Magyarország népszerű autóit! Vol.2
A feladat egyszerű: mutatunk képeket autókról, te pedig tippeld meg, hogy milyen típusokat látsz. Ennyi. Hajrá!
- Hírek
Egyszerű szerszámokkal loptak 120 millió forint értékben az ABT tuningcégtől
A lopást valószínűleg nem kispályások követték el.
- Hírek
140 tonnás, egytengelyes, egyensúlyozó platók váltanák le a dömpereket
A bányadömperek csodálatos termékek. A lehetséges utódjaik is mókásnak tűnnek.
- Hírek
Kombik nélkül is Volvo marad a Volvo?
Egy kérdés, amin lehet komolyan el kell gondolkozni.
- Olajdoktor
Kinyírta a szintetikus olaj az öreg Audi motorját?
Szintetikus helyett ásványi olajat javasolt a szerelő az Audiba.
- Hírek
Most már tényleg nagyon mindjárt visszatérnek a fizikai gombok a Volkswagenekbe
Ezt Andreas Mindt, a márka dizájnfőnöke erősítette meg, aki szerint a régi-új korszak a ID.2all érkezésével kezdődik.
- Közélet
A nagy 2025-ös Forma 1-es szezonelőzetes
Nagyon nehéz olvasni a sorok között, de azért megpróbáljuk!
- Hírek
5,8 méter hosszú, 4 tonna és 4,7 másodperc alatt van százon. Mi az?
A Cadillac minden idők egyik leghosszabb sorozatgyártású autóját alkotta meg.
- Hírek
Elfuserálták a visszahívásokat, újra foltozgatni kell rengeteg Fordot
Az összesen 8 visszahívás többségére azért van szükség, mert korábban nem sikerült kijavítani a hibákat.
- Közélet
Találtunk-e bombabiztos autókat 1,5 millióért? – Murvaélet #3
Ennyi pénzért már egész potens autók is akadnak a piacon - még egy prémium is.
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
- Tesztek
Hatméteres furgon, mint hibátlan városi kisautóTeszt: Renault Master Blue dCi 150 L3H2 – 2025.
13 ezer literes csomagtartó, tágas utastér, rengeteg tárolórekesz és nagyszerű kilátás. Mi kell még?
- Hírek
Tolod a másikat az autópályán? Van egy rossz hírünk
Összehangolt ellenőrzést tartott a rendőrség az autópályákon, ahol többek között a követési távolságot figyelték.
- Hírek
Már keresi a BYD a második Szeged helyét
A kínai gyártó exportrekordot ünnepel.
