Egy 3,6-os benzines, 283 lóerős motortól sokkal többet vártam volna, de a kocsi tényleg akkora, mint egy garzonlakás – nagydögcsaládibusz-teszt a profi nagycsaládostól.
Tespedés, lustulás, komótos őserő és bólogatás egy hegyomlásnyi, bőrös öltözőszekrénnyel. Dőlj hátra, harapj bele a hamburgerbe: újra itt a Nagy Csirke.
Itt az új Focus-variáció! A családbarát megoldás. Mindene szép és jó, akár agyon is dicsérhetnénk. Feltéve, ha nem az egyetlen, fontos tényezőt hagyták volna ki a tervezéséből…
Egy dolog nem változik: az új grandcsirke pont olyan macsós lesz, mint az elődje volt.
Minden olvasó számára bosszantó, hogy most nem fogok elárulni olyan dolgokat, amiket tudok. Alternatív megoldásként felmerült, hogy leírok bizonyos titkokat a 2011-ben érkező Focusról, de aki ide kattint, azt mind meg kell ölnöm.
A Sang Bleu karosszériáját polírozott alumíniumból és szénszálas műanyagból készítették.
Lassan elérkezünk a fájó ponthoz, amit sajna akkor is megemlítek, ha utána napi szinten éti csigák nyálában kell is fürödnöm: az egyes funkciók, kezelõszervek integrálásáról, központosításáról lenne még mit tanulnia a Renault-nak.
Még a DaimlerChrysler idején kezdték fejleszteni a Jeep új csúcsmodelljét, amelyet New Yorkban láthat először a nagyközönség.
Rácz Tamás egy lendületes akciósorozattal megmutatja, miért optimális választás családi autónak egy Grand Voyager.