Kétségtelen, hogy nagyon praktikus az olasz import-Opel, de vigyázni kell, hogy hol nézegeti az ember.
Címkék: opel, combo, fiat, dobló
Elfér a betonkeverő, a cementes zsák vagy az új ablaktáblák, mégsem okoz gondot a parkolás.
Szó sincs róla, hogy újra összebútorozna az Opel és a Fiat, az együttműködés mindössze egyetlen típusra szól.
Címkék: opel, fiat, dobló, combo
És eljöve az piros furgon vala. Szállítani jó volt, de a tárolóhely nem lett több benne.
A személy-Doblo jó, csak a nevével és az árával van kis baj. Mégis tetszik, mert nem tűnik kiglancolt haszonjárműnek. Aki ilyesmin töri a fejét, csakis az 1,6-os dízelt vegye!
Hegyek között, völgyek között barátkozhattunk az új Doblóval.
Címkék: fiat, dobló, cargo, haszonjármű
Minket is meglepett a forma olaszos lendülete és bája: tessék nézni, itt egy esztétikai piacvezető a Fiattól.
Címkék: fiat, dobló, cargo, olasz
Az új Dobló viszont se nem mókás, se nem eredeti. Reméljük, legalább praktikus lesz.
Címkék: fiat, dobló, borzasztó
Elég lassan jutott el idáig, de készen áll a bemutatóra az olaszok dobozos kompaktja.
Címkék: autógyártás, fiat, dobló
A teszthét utolsó előtti napján vettem észre, a dugóban a forgalmit nézegetve, hogy nem 1,9, hanem 1,3 literes dízel ketyeg a tömpe orrban. Pedig jöttem-mentem vele, használtam autópályán, városban, országúton, földúton.
2001-es bemutatása után sokáig a Doblót tartottam a legegyénibb, a személyautó ősöktől elrugaszkodott kisáruszállítónak. Később világnézeti képem sokat változott, mivel 2003-ban, a Ford Transit Connect megjelenésekor komoly dilemmával kellett szembesülnöm.
Mostanában több válságtervet mutatnak be a Fiatnál évente, mint új autót. A hullámvölgyből való kilábalás egyik lehetséges módja, hogy a már bevezetett, jó autókat olcsón, a kevésbé sikereseket még olcsóbban adják. 2000-ben lopakodott be a magyar piacra a Dobló Cargo nevet viselő zárt rakteres változat, amely nettó 2 millió forint alatt induló árával komoly sikerekre számíthatott. A Panorama - majdnem bruttó 4 millióért - a dobozhegy csúcsa.g