Egy műszaki hiba sosem jön jókor, de bizony akad, amikor a lehető legrosszabb időzítéssel korhad le valami az autón. Azért van, amit előzetesen megtehetünk, hogy könnyítsük a helyzet megoldását.
Amióta megjelentek, egyre többet beszélünk róluk, de mennyire ismerjük őket? Kvízünkben a füstmentes nap alkalmából most a villanyautók kapják a főszerepet, az összes kérdésre viszont csak kevesen tudják a helyes választ. Ön köztük van?
Képzeljük el, milyen lenne egy egész nap autók nélkül. Vajon lenne-e olyan közlekedési alternatíva, amit szívesen választanánk, és az jótékony hatással lenne egy füstmentes világra?
Amikor a lidl-s hűtő már nem hűt, ez még akkor is fagyaszt
Az üzemanyag minősége és ára - illetve a kettő viszonya - kulcskérdés a sofőröknek. De valóban van különbség prémium és a sima benzin vagy dízel között? Utánajártunk.
Izgi lenne, de sajnos mindent azért nem lehet. De egy Budapest 24h azért összejött a vadiúj Swifttel, ami épp japán, mégis szinte már annyira magyar, annyira a miénk, mint a franciáknak a croissant. "Megkóstoltuk", Ti pedig megnézhetitek videón.
A belső félelmeket az autós társadalom „királyai” is táplálják. A sofőrök egy része már rég elfelejtette, hogy ő sem kormánykerékkel a kezében jött a világra, és bár lehet, hogy a homokozóban magabiztosan tologatta a dömpert, valószínűleg ő is megszeppenve tette meg az első pár száz vagy ezer kilométert. Egy nem szokványos tesztvezetést hoztunk össze!
Autósként sokak számára stresszfaktort jelent, amikor szirénázást hallanak. De vajon belegondolunk, milyen komoly képzést kapnak a kéklámpás sofőrök? Hogyan lehet fizikailag és mentálisan arra felkészülni, hogy valaki megkülönböztető jelzést használó autót vezessen éles szituációban? Sokkal nehezebb dolguk van, mint azt sokan hinnék!
Sokan tisztában vannak azzal, hogy a jövő az elektromos autózásé, mely nem csak pénztárcabarátabb, de sokkal zöldebb megoldást is jelent a hagyományos közlekedéshez képest. Felmerül ugyanakkor a kérdés: az elektromos autók valóban hatékony szereplői a környezetre gyakorolt ártalmak csökkentésének? Következő cikkünkben többek között erre keressük a választ.
Rendhagyó videónkban Szentkuti Ákos kollégánk kipróbálta, hogyan tud egy elektromos furgonnal elszállítani egy nagy tömegű kompresszort.
Vajon merre tovább e-autózás, egyáltalán az elektromobilitás milyen állapotban van hazánkban és a világban, mik a jelenlegi arányok a hagyományos meghajtású járművekkel szemben, és mi várható a távolabbi jövőben?
Extrém tesztnek vetettük alá a Nissan Qashqai-t: nemcsak hogy terepre vittük, de a vezetés mellett a munka és a pihenés is fontos szerepet kapott a próbán. Cikkünkben részletesen bemutatjuk, milyen élmény négykeréken élni.
Az elektromos és az általános hibrid rendszerek működése mára már nem újdonság, de ez az újfajta hajtáslánc tartogat még meglepetéseket. Cikkünkben részletesen is bemutatjuk, illetve adatokkal illusztráljuk, mit tud nyújtani az e-Power.
Hajlamosak vagyunk a nagyobb dolgokat masszívabbnak, ellenállóbbnak és erősebbnek tekinteni. Az SUV-k vagy crossoverek robusztus megjelenésük miatt biztonságérzetet adhatnak a tulajdonosuknak, de nem csak ezért számítanak rendkívül népszerűnek.
Futárként is egyre jobban kereshetsz, de télen vannak kihívások. Az extra rendelések és bevételek mellé extra felszerelés is dukál. Tél tábornok legyőzhető, mutatjuk, hogyan!
Céges autók vásárlása esetén nem feltétlenül azonos szempontok alapján dől el a választás, mint egy magánszemélynél. Pedig akár tanulhatnánk is tőlük. Hogyan döntenek a flottakezelők? Cikkünkben megmutatjuk!
Képzeljük el egy pillanatra, hogy milyen lenne a világ, ha egy napig nem lenne szennyezett a levegő, a nagyvárosokban nem lenne szmog.
Még mindig számos mítosz és mendemonda kering a köztudatban a gumiabroncsokról. A szakértő megmondja az igazat.
A napi bérlés drága, a lízing meg felesleges: van középút? Van, mutatjuk, milyen az autó előfizetés.
Miért és honnan érdemes lekérdezni egy használt autót? Bemutatjuk a két szolgáltatás
Egy görög sziget nem kisebb célt tűzött ki maga elé, minthogy közlekedését és energiafelhasználását teljes mértékben károsanyag-kibocsátástól mentes technológiákkal végezze.
A hasznátlpiac nagy slágerei a bő 10 éves 3-as BMW-k, C Mercedesek és A4-es Audik. Összevetettük, mennyibe kerül a javításuk karambol esetén.
A Szövő Jenny-t bezzeg még nem lehetett távolról meghekkelni! Az Ipar 4.0 egyik legnagyobb kihívása a rendszer biztosítása.
Az autóipar lépéskényszerben van. Egyre nagyobb a nyomás, hogy a gyártók megfeleljenek a szigorú környezetvédelmi előírásoknak, így az, amiről korábban azt hittük, hogy csak a távoli jövőben fog megkezdődni, észrevétlenül begyűrűzött a mindennapjainkba. Cikkünkben ezt a folyamatot mutatjuk be.