Mit kezd Rizsavi Tamás az új Insigniával?
Rizsavi Tamás neve sokaknak ismerősen csenghet. A mozdonyvezetőként dolgozó fotós képei az elmúlt években meghódították a Facebookot. Fő témái a tömegközlekedési eszközök, illetve Budapest. Úgy döntöttünk a buszok, villamosok és vonatok után itt az ideje, hogy autós témájú képeket is lássunk tőle. Odaadtuk neki az új Insigniát, hogy fotózza le úgy, ahogy csak ő tudja. Íme az eredmény:
Az Insignai első generációja 2009-ben jelent meg, és rögtön Év Autójává is választották. Összesen 900 ezer példány készült belőle. A képen látható utódot az idei Genfi Autószalonon mutatták be. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
Ez az első Opel, amelyben aktív motorháztető fokozza a gyalogosvédelmet: ütközéskor ezredmásodpercek alatt felemelkedik az alumínium géptető, hogy nagyobb hely legyen a kemény motorblokk fölött. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
A Grand Sport 175, a Sport Tourer 200 kilóval lett könnyebb az elődjénél. Utóbbi csomagtere 130 literrel nőtt. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
Az Opel új zászlóshajója az IntelliLux LED Mátrix-világítás második nemzedékét kapta meg 32 led szegmenssel, ami kétszer annyi, mint az Astráé. Ehhez járul a tompított fény moduljába integrált speciális távfény-sugár, amelynek hatótávja eléri a 400 métert. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
Az Insignia Grand Sport kategóriájának egyik legáramvonalasabb modellje. Légellenállási alaktényezője mindössze 0,26. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
A fejlesztés középpontjában a tényleges fogyasztás, és ezáltal az üzemanyagköltség leszorítása állt. Az Insignia várhatóan legkeresettebb két motorja (1.5 turbo benzin; 1.6 CDTI) három-tíz százalékkal takarékosabb az összehasonlítható elődmodellnél. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
Az új Insignia külső és belső formatervét a nagy figyelmet keltett Monza Concept tanulmány ihlette. A formatervezők célja mindkét autónál az volt, hogy értéksugárzó és atletikus benyomást tegyenek. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
Először az Insignia új generációjával jelenik meg az Opelnél az intelligens Torque Vectoring – kerekenként külön nyomatékelosztású – összkerékhajtás, nyolcfokozatú automatával. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
A kétliteres, turbós, benzines csúcsmodell teljesítménye 260 lóerő, maximális nyomatéka pedig 400 newtonméter. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
Az új Insigniába adaptív sebességszabályzót és automatikus kormánykorrekcióra képes aktív sávtartó asszisztenst is kérhetünk. Előbbi szükség esetén vészfékez is, utóbbi pedig finom kormánylökésekkel jelzi ha elkezdünk letérni a sávunkról. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
Az IntelliLink legújabb, Apple CarPlay- és Android Auto-kompatibilis generációja integrálja az okostelefont az autóba, illetve drót nélkül fel is tölti azt. Az automatikus baleseti vészhívástól az ellopott jármű visszaszerzésének segítéséig sokféle lehetőséget kínál a 24 órában működő Opel OnStar online- és szolgáltatási-asszisztens. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
Az Insignia Grand Sport kedvezményes ára 6 460 000 forinttól, a Sports Toureré 6 660 000 forinttól indul. - Fotó: Rizsavi Tamás/ Totalcar
A cikket a Brand & Content készítette az Opel megbízásából. Arról, hogy mi is az a támogatói tartalom, itt olvashat részletesebben.