Váltás világos nézetre
-
égéstér
Dizájnerek testközelből
-
-
szentesi istván
Lemaradtál a V8-as Mesterkurzusról? Most megnézheted!
-
tuning autó
Miért életveszélyes a tuning autó
-
párizsi autószalon 2024
Könnyezünk, de letöröljük - TC Híradó 2024/10/19 [134.]
-
videó
Renault 5 – odavagyok.
-
becsületesnepper
Megint késik az a rohadt repülő
-
s350 cdi
Ganxsta Zolee és a tábornok
Nyolc tévhit a gumikról
Szerencsére egyre többen vannak tisztában vele, hogy a gumiabroncs nem csupán költségtényező az autón. Ennek ellenére mindmáig tartják magukat velük kapcsolatban tévhitek és mítoszok, amelyekről Menkó Illés műszaki oktató, a Continental gumiabroncs szakértője segít fellebbenteni a fátylat.
Valóban csak a friss, pár hónapos gumiabroncsot szabad megvásárolni? A téli guminak mindenképpen keskenyebbnek kell lennie, mint a nyárinak? Új gumi vásárlásakor csak a méretekre kell ügyelni, és akkor minden rendben lesz? Ha méretet váltunk, tényleg arra kell a legjobban vigyázni, hogy a per jel utáni szám ne változzon? Ilyen, és hasonló kérdésekre adja meg a választ Menkó Illés műszaki oktató és egyben a Continental gumiabroncs szakértője - ám válaszaiból arra is fény derül, mi történik a nyári gumival nagy hidegben, mennyire szabad különböző abroncsokat felszerelni az autóra, és milyen gyorsan megy tönkre a gumi, ha helytelenül tárolják. (Természetesen azt is elárulja, hogyan kell helyesen tárolni a használaton kívüli abroncsokat.)