Drámai lemerülés a mélygarázsban, béna Nokia ügyfélszolgálattal
Elátkozott nap volt. Olyan, amikor senkinek, semmi sem sikerül. Péter például belerúgott Powerbookjának töltőjébe, a drót persze elszakadt, és honnan az ördögből lehet este hétkor töltőt keríteni egy olyan eszközhöz, aminek az összes példánya már vagy halott, vagy nagyon vigyáznak rá, mert nem lehet töltőt szerezni hozzá.
Búfelejtőként meginvitáltam egy jó autómosásra, mert úgy terveztem, hogy a szerkesztőség mélygarázsában fogom elkészíteni az Avensis Versós cikk fényképeit.
Az autót lemosattuk, közben valaki telefonált, hogy töltő is lesz, mi pedig pici vízgömböktől csillogó halként lekanyarodtunk a garázs mélyébe.
Péter felment, és én elkezdtem fényképezni. A szép fényhatások érdekében bekapcsoltam a Toyotán a világítást, megfulladás ellen pedig leállítottam a motort.
Katt-katt-katt. Ez jó lesz, álljunk szépen, máshová. Katt-katt-katt. Most megint máshová. És megint.
És…nem villog egy kicsit fáradtan az a vészvillogó?
Krrr – csörömpölt a gyújtáskapcsoló elfordítására a behúzórelé, brrr – dühöngtem saját ostobaságomon.
Kicsit vártam, hogy hátha magához tér a kómába szédült akkumulátor, de az önregenerálóképességbe vetett bizalom ezúttal túlzottnak bizonyult.
Ott álltam a fotócuccal, egyedül, a tízpercenként lekapcsolódó automatikus világításban, este fél kilenckor. Gyorsan számba vettem, hogy ki lakik a közelben, aki segíteni tudna. Szegény Winkler nyert.
Persze nem otthon volt, persze azért jött segíteni, persze a Toyota azonnal be is indult.
Nem indult be viszont a kihangosítója. Illetve a lámpa világított rajta, de nem működött. Gondoltam resetelem egy akkumulátorlekötéssel, de ettől csak a visszajelző aludt ki örökre, élet nem költözött a Bluetooth-os szerkezetbe.
Úgyhogy másnap felhívtam a Nokia ügyfélszolgálatát, hogy megkérdezzem, hol tudják szakszerűen megjavítani.
– Jó napot kívánok, elromlott a Bluetooth-kihangosítóm, hol lehet megjavíttatni?
– Bármelyik gépkocsi márkaszervizben.
– Nem beszereltetni szeretnék, hanem javíttatni, azt hol lehet?
– Bármelyik gépkocsi márkaszervizben.
– De én azt szeretném, hogy valaki olyan nyúljon hozzá, aki ért a Nokia termékekhez, biztos abban, hogy minden autószerviz szerelői képesek erre?
– A mi szervizeink csak telefonokat javítanak, kihangosítót nem.
– Köszönöm a segítséget!
– Viszlát. Tüüüüüüüüüüüüü…
Na drágáim, így lehet fokozni a vásárlói elégedettséget. És ne hívjatok, nem működik a kihangosítóm.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Macskaterapeuta céggel álcázzák a Jeff Bezos által támogatott olcsó elektromos autót
Ha elkészül, állítólag kilencmillió forintnak megfelelő dollár alatt marad az ára.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
