Van ez a kis interjú, ugye. Erre jött nagyjából egymillió ilyen levél:
T. Rácz úr !
Nem értem a "Kondorosi úr: tényleg úgy gondolja ?" c. cikkböl kiolvasható ideges és gúnyos reagálását arra vonatkozóan, ha esetleg felmerülne, hogy a zebrán a gyalogos egyébként is deklarált elsöbbségét esetleg valóban kikényszerítö eszközökkel éljenek a jogalotók, ha a magyar autósok zöme egyszerüen nem vesz tudomást erröl a szabályról.
Svédországban hosszú ideje úgy szól a vonatkozó szabály, hogy az autós köteles lassítani, megállni és elsöbbséget adni annak a gyalogosnak, aki "megkezdte az átkelést vagy arra készül". Az arra készülést pedig úgy kell érteni, hogy, ha gyalogos áll a járdán a zebránál, akkor KÖTELEZÖ MEGÁLLNI ! Ezt itt mindenki betartja és ettöl még müködik az ország és mindeni odér, ahová akar - söt, a környezetszennyezés sem nagyobb, mint Magyarországon.
Meg ilyen:
majd ha a Te gyerekedet vasalják, átértékeled a dolgokat
kanadában ha a zebra széléhez érek azonnal megáll az autós, mert tudja, hogy át akarok menni és nem höbőlög itt meg as sok köcsög még gázt ad
nem kell messze menni, ma délben mercédesz taxi villanyrendősrös zebrán neki piroson nagygázzal átment előttem, le se szart
Szeretnék segíteni minden értetlen, felületesen olvasó, érzelmileg a kérdésben a látást akadályozó vörös ködig túlfűtött, esetleg funkcionális analfabéta olvasónknak, ezért írtam ezt a posztot. Aminek a linkjét küldöm innentől majd válaszban az ilyesfajta levelekre. Tehát, tessenek JÓL figyelni:
Az általam kritizált hülye felvetés arra vonatkozik, hogy az üres zebra előtt is tisztelegni kell, erőteljes lassítással, esetleg megállással. Ezzel van bajom, nem a gyalogosokkal. És nem csak fújolok, megoldást is javasolok: a Hatóság tartassa be a meglévő, szerintem teljesen hibátlan szabályozást, miszerint a zebrán át kell engedni a gyalogost. Idézet a KRESZ-ből: (Tehát nálunk is, nem csak Kanadában meg Svédországban!)
Kevesebb forgószékben segget pállasztó jogászt, adminisztrátort, referenst az államigazgatásba, több effektív dolgozót, aki kimegy, figyel, feljelent, büntet, jogsit vág ketté. És lehetne például kamerákat telepíteni a nyűgös zebrák mellé, meg pár nem nyűgös mellé is néha, és foroghat a film. Ha ABC-123 nem engedi át a gyalogost, akkor lehet feljelenteni, megnyúzni, száműzni.
De ehhez NEM KELL SZABÁLYT SZIGORÍTANI, elég csak betartatni a meglévőt.
Teccikérteni?

Az oldalról ajánljuk
- Nepperűző
Húsz év után cserélnénk családi Volkswagent, de mire?
Ezúttal is hosszú távra tervezünk, 4-4,5 millió forint a keret.
- Tesztek
Vagány, molett macskaMenetpróba: Ford Puma Gen-E – 2025.
Az elektromos Puma papíron baromi ígéretes tárgy, de tényleg ott van benne a Ford legendás fűszerezése?
- Hírek
A McLaren is harcba száll a Le Mans-i 24 órás megnyeréséért
Továbbra is hatalmas siker a Hypercar széria.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Hírek
Kamion és autó ütközött frontálisan az M0-son
A baleset Törökbálint közelében történt.
- Technika
Két hét után tréleren, de Csabi szereti a Model 3-atMűhelyPRN: Tesla Model 3 Long Range – 2019.
A Model 3 a használt villanyautók egyik legjobb ár/érték arányú választása, hibái viszont lehetnek, amikre lehet költeni a pénzt. Guru az adásban!
- Hírek
Végsebességet tesztelhetett egy félcédulás a 21-es főúton
Vagy a megengedett sebesség kétszeresét próbálta elérni.
- Tesztek
Elém forró aszfaltot öntsetek!Teszt: Kia EV6 e228 RWD GT-Line - 2025.
Ha tetszik az EV6 új arca, és a megnövelt akkukapacitással is elégedett vagy, már csak egyvalamire fogsz vágyni: tükörsima utakra.
- Gumidoktor
Elcseszte a gumis a forgásirányt, lehet belőle szálszakadás?
Négy új gumi közül egyet rosszul szereltek fel, de mentem már vele párezer kilométert. Sérülhetett a gumi?
- Tesztek
Becserkésztük az új KIA EV3-at!
Megérkezett egy újabb fontosnak vélt modell a pukkadásig duzzadt elektromos autó piacon. Külsőre is kellőképpen érdekes ahhoz a KIA EV3, hogy részletesebben is foglalkozzunk vele, mégis talán használat közben derül fény az igazi értékeire.
- Belsőség
340 milliárd forint nyomában
A milliárdos kár is le van tojva, csak az ego ne sérüljön.
- Közélet
Ti kértétek, kipróbáltuk: Renault Scenic 370 000-ért 😱😱😱 - Murvaélet Extra
Ezt az autót ti kértétek, úgyhogy visszamentünk és leteszteltük.
- Hírek
Újabb tanulmány jósol milliós áremelkedést az USA autópiacán
Ezúttal a Goldman Sachs készült el a saját előrejelzésével, ami 2000 és 4000 dollár közötti drágulást feltételez.
- Hírek
Kipróbálnák a távvezérelt közlekedési lámpákat és megemelnék a sebességhatárokat Floridában
Gyorsabban mehetnének az amerikai államban az autósok.
- Hírek
Majdnem tömegszerencsétlenségbe torkollott egy idős ember rosszulléte
Csoda, hogy senki sem sérült meg.
- Hírek
Ez már az új Hyundai Ioniq modell lehet
Lehet, hogy az Ioniq 4, de lehet, hogy nem.
- Hírek
A BYD lényegében megoldotta a villanyautózás utolsó problémáját
Öt perc alatt 400 kilométer elég lesz?
- Hírek
Egy férfi fűnyíróval, a másik pedig lovaskocsival ment az autópályára
A szomszédban is vannak furcsa sofőrök.
- Hírek
Három jármű ütközött az Üllői úton, az utat lezárták
A fővárosi hivatásos tűzoltók áramtalanítják a járműveket, aki teheti, kerüljön.
- Hírek
Fontos mérföldkövet ért el a Tesla akkumulátorgyártásban
Sikerült olcsóbbá tenniük az előállítást.
- Hírek
Kihajítják a négyhengerest a C 63 AMG-ből
Egészen más hajtáslánc várható, de nem biztos, hogy olyan, amire a vevők vágynak.
- Hírek
Menőbb külsővel és sok apró finomítással támad a 2025-ös Toyota GR Yaris
A mérnökök elsősorban az aerodinamikán és a vezethetőségen dolgoztak, de a váltót is finomhangolták.
- Hírek
Öt új helyszínre telepítenek traffiboxokat Budapesten
Az önkormányzat célja, hogy 2030-rafelére csökkentse a halálos közlekedési balesetek számát
