Biztosan jó ez így?

2008.07.23. 09:30
99 hozzászólás


Lapozgatom a brit Top Gear augusztusi számát és a hirdetési blokkban mire bukkanok?


Na, mifene? Jacques-ék bekeményítettek? Aztán kicsit utánatúrtam a neten és megtaláltam ezt:

Hoppá, ezek tényleg komolyan gondolják! De valami csak nem stimmelt. A patinás francia márka, amelyik -többek között- a DS-t és a Traction Avantot adta a világnak kicsit mintha beismerte volna vereségét. És nem kevésbé merészen egyenesen a BMW 5-ös osztályát vette célba. Ezzel lényegében dupla infót tudat a néppel:
1. Szerintük az 5-er a kategória etalonja.
2. A C5 lesz ezentúl a kategória etalonja.
Hmmm...értem én, hogy a francia-német ellentét nem holmi kocsmai vitából ered, de biztos, hogy erre kell kihegyezni egy francia elsőkerekes, középkategóriás limuzin kampányát? A Citroënnek, 2008-ban? Hol a komfort? A pihe-puha siklás? A forma himnusza?
Kellene a sok eladott autó, az bizonyos, ahogy az is, hogy a BMW-sek többsége sosem vesz C5-öt, megrögzött Citroënes pedig német autót.
Halkan jegyzem csak meg, hogy egy pár röpke perc erejéig ültem a C5-ben hátul, mikor összefutottunk vele Balatonakaliban.
Kicsavartan, mint egy agyongyentelt voodoo-baba. Fej oldalra, láb a nyakban.
Önök szerint miért van arra szükség, hogy az 1919-ben alapított patinás francia gyártó németként hirdesse új modelljét?  Vagy szimplán az autókra is érvényes az "olvasztótégely-effektus"?