az az autó, aminek az átvételekor a következő beszélgetés zajlott le?
Szereplők: műszaki kolléga, másik kolléga, az autó, én.
Reggel 10 óra. Begördül a masina a gyár kapuján, szép fekete, prémium. Gyorsan elvégezzük a papírmunkát, kászálódok be a kocsiba notebookkal, tornacuccal, elemózsiával, ahogy reggel lenni szokott.
Én: Van ebben Bluetooth kihangosító?
Másik kolléga: Persze, ez egy ... felszereltség, biztosan van benne.
Én: De jó, állítsuk be!
Másik kolléga: Oké, segítek.
A következő 10 percben reménytelen gombnyomkodás következett. Próbáltuk álló és járó motorral, kiengedett és felhúzott kézifékkel. Nem sikerült, az autó a leghalványabb jelét sem mutatta, hogy itt valaha is kihangosítós telefonálás lesz.
10 óra 10 perc.
Másik kolléga: Szólok a műszaki kollégámnak, ő biztosan tud segíteni.
10 óra 15 perc, megérkezik a műszaki kolléga. Helyet foglalt az utasülésen, és kéri, hogy csináljam, amit mond.
Műszaki kolléga: Mondd neki, hogy Setup!
Én: Setup!
Műszaki kolléga: Előbb nyomd meg a gombot!
Megnyomtam a gombot: Setup!
A kocsi: Can You repeat please?
Én: Persze, Setup!
Műszaki kolléga: Előbb nyomd meg a gombot!
Megnyomom: Setup, semmi.
Műszaki kolléga: Akkor próbáljuk álló motorral, csak gyújtáson.
10 óra 22 perc, a kocsi a tűző napon áll, a belső hőmérséklet közelít a 30 fokhoz, három inges izzad a kabinban, egyikünk lehúzza az ablakokat.
Műszaki kolléga: Nem jó így, várjál, hogy is volt az enyémben? Akkor próbált azt, hogy System!
Én: System!
Műszaki kolléga: Előbb nyomd meg a gombot, tudod.
Én: Tudom. Gomb. System!
10 óra 27 perc. Átizzadt ingek, alig-alig moccanó levegő az utastérben. Semmi. A műszaki kolléga a menürendszerben csalinkázik, hátha ott is van megoldás a félelmetesen bonyolult problémára, mint egy Bluetooth telefon beállítása. Nincs.
Műszaki kolléga: Lécci hozzál már ki egy kezelési útmutatót!
Másik kolléga el.
10 óra 32 perc. Másik kolléga hozza az útmutatót. Képes Biblia vastagságú, elképesztően kis betűkkel. A Bluetooth telefon beállításáról szóló rész volt vagy 30-40 oldal. Itt kezdek gyanakodni, hogy ebből max szabálytalanul mobilozás lesz, más nemigen.
10 óra 40 perc, telefonkihangosításról szóló rész az első pár oldalát elolvassa sebtiben műszaki kolléga, addig a hőmérsékleten való viccelődéssel ütjük el az időt.
Műszaki kolléga: A másik gomb kell. Nyomd meg a másik gombot, és mondd neki, hogy System! Ja, a motort elindíthatod, csak legyen álló helyzetben a kocsi.
Én (a másik gomb megnyomása után élvezve a hűsítő szellőt): System!
10 óra 42 perc. A kocsi elkezdi sorolni a lehetőségeimet, a hangutasítással beállítható dolgokról, bennünket azonban a fránya telefonkihangosítás érdekel, más nem.
Ugyanebben a percben a műszaki kolléga: Mondd neki, hogy Phone!
Én: Phone!
10 óra 44 perc. Az autó sorolja, hogy mi mindent lehet csinálni a telefonnal, párosítani, telefonkönyvet bemásolni, újat felvenni, hívást kezdeményezni, kiválasztani a biztonsági kódot, amit szóban kell megadni neki (!!!), aktiválni a biztonsági rendszert, csengőhangot választani az autó készletéből, vagy inkább a sajátunkat használni.
10 óra 50 perc.
Műszaki kolléga: Mondd neki, hogy pair!
Én: Pair!
A kocsi közölte, hogy akkor most elkezdi keresni az elérhető Bluetooth eszközöket, addig is essünk túl a biztonsági részeken.
Én: No! No! No!
Válaszolgattam a biztonsági kérdésekre.
A kocsi: Your authentication code is: one, one, one, one.
10 óra 55 perc. Beírom a telefonomba az egyegyegyegy számsort, amit épp az imént adtam meg a kocsinak. Authenticating....
10 óra 56 perc.
Authenticating.
10 óra 57 perc.
Disconnect.
Műszaki kolléga: Próbáld még egyszer onnan, hogy keresed a kocsit a telefonoddal.
Én: Oké, csinálom, a kód ugyan az?
Műszaki kolléga: Próbáljuk, meg!
Én: Hopp! Felismerte! Kiírta!
11 óra.
Érzékeny búcsút vettünk egymástól, majd megígértem egy keretest a cikkbe, amiből egy blogposzt lett. Ez. Amúgy a telefonálás minősége nagyszerű, de, hogy anyám hogy állítaná be, arról gőzöm sincs.

Az oldalról ajánljuk
- Olajdoktor
Forrest Gump motorolajat keres
És mert hogy már milliomos voltam, de imádtam füvet nyírni, attól fogva ingyen csináltam.
- Hírek
Kínai és angol technológiával, arab pénzből érkezhet a következő McLaren
Ezzel mindenki jól járna.
- Hírek
Trump vámtarifái az amerikai autóipart is kegyetlenül megszívatják
Nincs olyan amerikai autó, ami megúszná a vámokat.
- Hírek
A BMW áprilisi tréfája a legfájdalmasabb
Nem jó poén, mert ezeket meg kell csinálniuk.
- Hírek
Brutál gyorsulást és horror árcédulát ígér az Icon restomod Ford Broncója
A legtöbb katalógusadat kiváló, de ennek megkérik az árát.
- Hírek
Trump vámjai jelenthetik az utolsó szöget az Alfa Romeo és a Maserati koporsójában
A Stellantis egyre kevésbé teheti meg, hogy életben tartja a küszködő márkáit.
- Hírek
Verstappené a pole pozíció a Japán Nagydíjon
Ez pályafutása 41. pole pozíciója.
- Hírek
A Stellantis leépítéssel és gyártásleállítással válaszolt az amerikai vámokra
Gyorsan alkalmazkodnak.
- Tesztek
A tárgyiasult modern burzsoáziaTeszt: Renault Rafale 300 - 2024.
Az autóipar a megszokásokról és a trendekről szól, amelybe a Renault Rafale beleillik, de egy picit mégis más.
- Gumidoktor
6 éves a téligumi, merjem még használni?
A szett hibátlanul viselkedik, a profilmélysége is rendben, de aggaszt a kora. Használhatom még vagy már kuka?
- Hírek
Megjött a Tesla negyedéves eredménye és gyalázatos
Ennél mindenki jobbra számított.
- Nepperűző
Örökölt kabrió hírhedten hitvány motorral - mennyiért szabadulhatok meg tőle?
Esztétikailag sérült, eszegeti az olajat, néha kerreg. Sosem adtam el autót, ez mennyit érhet?
- Hírek
Nyert egy 911 GT3 RS-t, részegen rommá törte
Az új tulaj nem volt okos, így hamar szomorú véget ért a pompás nyereményautó.
- Technika
Most szombaton MűhelyPRN 300. adás élőben!
A 300. részt élő közvetítéssel ünnepeljük, tartsatok velünk!
- Közélet
A BYD szerint csak kevés kínai gyártó marad majd Európában
Elképesztően tartós akkumulátort és villámgyors töltést is ígér a BYD, Szegeden pedig sokkal több készül, mint egy egyszerű gyáregység.
- Hírek
Súlyos baleset történt a Forma-1-es Japán Nagydíj szabadedzésén, ezért félbeszakították
Az Alpine pilótája 260 km/h-nál dobta el a versenyautót.
- Hírek
Alig 40-nel döcögött az autópálya középső sávjában egy fogalmatlan suzukis bácsi
De legalább végig indexelt. Részletkérdés, hogy nem akart sávot váltani.
- Hírek
Lenyűgöző, nyúlánk kupét és kabriót mutatott a Genesis
Mindkét pompás vonalú alkotás a Genesis G90-en alapul.
- Hírek
Szétrúgott egy Cybertruckot, de biztosan megbánta
A férfi a tulaj szeme láttára abuzálta a Teslát, végül a Cybertruck kamerái buktatták le.
- Hírek
Pánikszobát kapnak a Tesla-kereskedések az erőszakos ügyfelek és vandálok miatt
Így védenék az alkalmazottakat a támadásoktól.
- Hírek
Így néz ki a használtautó-cunami a Dacia hazájában
Ömlik a használt autó a szomszédba.
