Bajban, bizony, hiszen most itt elméletileg meg kéne magyaráznom a címlap-sztoriban elkövetett ömlengést.
Nem fogom tudni, elnézést, nem lehet. Pedig esküszöm, elhatároztam, hogy következetes leszek, szépen sorjában, adatokkal spékelve, fotókkal illusztrálva. Mintegy 15 percig sikerült is e vonal mentén mozogni a brünni vasárnapon.
A maradék 8-10 órára már csak az artikulálatlan szavak és mutogatás maradt. Ez mindig ilyen, nem tudok magamon segíteni. Pedig évek óta vissza-visszajárok, sőt, voltam már GT-hétvégén is. Mégis. Az elhatározás, a pontos terv, a felkészülés annyit ér, mint hosszú fing a hóviharban. Minek magyarázzam? A technikai adatokat mindenki megkeresheti a GT-GT2, GT3 és GT4 honlapjain.
A hivatalos honlapokon megadott és a csapatok egyes tagjaitól kapott adatok nem mindig fedik egymást. De nem hinném, hogy a "minden szentnek maga felé hajlik a keze" alapon mondtak volna nekünk mást. Egy Jaguar XKR GT3-nál számunkra nem oszt, nem szoroz, hogy 510 vagy 560 lóerő. Elhittük bemondásra, ők tudják.
De persze nem csak ennyi. Mikor a holland Donkervoort csapat sátrához közeledtünk, már tudtam, hogy baj lesz. Ugyanis a büdös életben nem hallottam még kiejtve a márkanevet és tudtam, ezt nem hagyhatjuk ki. Itt valakivel márpedig beszélni kell. Mondtam hát, ahogy jött, biztosan helytelenül és rosszul ejtve. Megkövetek minden hollandot és hollandul tudót, remélem, megtudom majd egyszer és biztosak lehetnek benne, megjegyzem a helyes formát.
Aztán persze ott vannak a kapkodó fordításból adódó hibák, nem könnyű fejben csehül gondolni, szájjal magyarul ejteni. Mindezen dolgok ellenére az a vasárnap kitűnő és emlékezetes marad. Jövőre ott leszünk megint. Addig is a hosszú téli estéken sokszor előkeresem majd ezt és ezt az albumot és jól fog esni visszaemlékezni minden percére.
Most pedig dőljenek hátra, ez bizony több mint fél órányi anyag, talán átad valamit, talán nem. Sok munka volt, messze nem profi, de jószándékkal és lelkesedéssel készült.
Köszönöm a figyelmet.