Új összeállításunkat azoknak készítettük, akik a múlt héten igazoltan voltak távol az internettől, esetleg nem használnak RSS-t, vagy nem kenyerük a bogarászás, és nem akarják végignézegetni az összes rovatot, volt-e benne valami érdekes.
Használtteszt: BMW 645 ci
Szívem szerint csak annyit írnék: Asztakurvaaaaaaaaa!!!!! - és máris kész a világ legrövidebb, ugyanakkor teljes mértékben helytálló autótesztje.
Összehasonlító teszt: Honda Jazz 1.4 Elegance - Mercedes-Benz A150 Avantgarde
Ha a Totalcar szerkesztőségét kérdezik, a Jazz a legjobb kisautó. Ez az állítás persze a régire áll, ezért nem is tudtuk elképzelni, hogyan váltja le a Honda. Most itt az új, a nagyobb, az erősebb.
Teszt: Opel Agila 1.2 Enjoy – 2008
Német-japán két jó barát, együtt tervezi kocsiját. Na, ez van annyira szörnyű, hogy magam is felnyikkantam, amikor leírtam. Ellenben az új Agila, a Splash ikertestvére, hát az nem szörnyű.
Veszélyes, de nem halálos, Törés: Mitsubishi L200 (2008)
A pickup műfaja a hamis biztonságérzetről szól. Ülünk egy masszívnak tűnő acélbunkerben, és azt hisszük, nem eshet bajunk. Pedig nagyon is.
Használtteszt: Renault Mégane Scénic 1.6 ('98) – VW Golf III Variant 2.0 ('96)
Klasszikus kombi modernebb kisbusszal csatázik kerek egymillió forintért.
Szép, de semmire sem jó igazán, mégis elhitetnék velünk, hogy ez a jövő megoldása. Egy frászt.
Próba: Mazda6 2.2 diesel - 2008
Erős, mint a bivaly. Padlógázra kettesben még száraz aszfalton is bármikor szívesen elkapar. Ijedősek vehetik gyengébb változatban is.
3500 m magasan állunk egy helikopter seggének legszélén, cipőnk orra kilóg a semmibe, és közben -5ºC-os hideg szél csap az arcunkba. Lehet, hogy rosszul hangzik, de igazából hátborzongatóan jó érzés.
Eddig egyedül az autó orrát mutató vágykeltő kép számított hivatalos, gyári eredetű fotónak a Porsche Panameráról, de a most felbukkant új képen már az egész autó látható.
Nem kell megijedni, a Totalcar nem vált profilt. Engem csupán az a kis közös pont érdekel, ahol a közút a vasúttal találkozik: az átjáró.
Az Opel Insignia a 2009-es Év Autója
A Ford nagyon közel volt, a Volkswagen, a Citroën és az Alfa nagyon lemaradtak.
Az történt, hogy a Citroën akkori importőre csapott egy népszerűsítő bulit a Népligetben, ahol bárki kipróbálhatta az összes típust.
Az egész éves lejtős rámpán parkolástól, meg hogy ilyenkor az ember alaposan megtépi a kéziféket, nehogy az autó ráguruljon a falra, a bal hátsó fékbetét rárohadt a tárcsára.
Közel két boldog év, egy csomó bel- és külföldi túra - Bazeg minden erejével azon volt, hogy hozzátegyen családunk boldogságához. De sajnos hazajött a helyére a restaurált másik.
Először Európában kezdik forgalmazni az első dízel Porschét, a háromliteres common-rail befecskendezéses motorral szerelt Cayenne-t.
Levedlette már kissé megfakult szőrzetét a Mustang, hogy frissen, üdén, kívánatosan kezdje a telet. És belül is sokkal szebb lett.
Európában a középkategóriás szedánokat a legritkább esetben vezeti sofőr, de ez nem mindenütt van így. Kínában például gyakori, hogy az Audi A4-eshez hasonló, kisebb méretű prémiummodellekben is a hátsó ülésen utazik a tulajdonos.
Válogatás a múlt hét legjobb népítéleteiből