Fordult bizony. Ma a Totalcar Szerkesztőség, Petrolhead csoport címzéssel kaptunk vastag, bélelt borítékot. Angélánk tanácstalanul álldogált a borítékkal a kezében, lecsaptam rá azonnal (a borítékra), újság formája volt, de csak találgatni mertünk, mi lehet az.
A Top Gear és az Autocar is fóliázva jön, a Quattroroute és Árpád motoros magazinjai is. Szerencse, hogy nem kezdtünk el hülyeségeket tippelni, úgysem találtuk volna ki soha. Egy Car nevű magazin volt. Mi a fene? Valami új termék a brit piacon? Fenéket. Nézzék csak meg a fejlecet.
Hoppá! 29,95 rand az ára. És nicsak, egy levél Szervusztok hazámba szakadt hazánkfiai megszólítással. Egyik régi olvasónk és kommentelőnk (akit volt szerencsém személyesen is megismerni) Malenykij Polgár járt Dél-Afrikában, ott vette, majd küldte el, immáron Ausztriából, nekünk.
Természetesen azonnal rávetettem magam. Mégpedig a lap végi hirdetési oldalakra, hiszen ebből lehet leginkább megismerni egy ország autós kultúráját. Csikóssal jót nevettünk Mystery car-ként felhozott Innocentin, aztán egy kis időutazás erejéig megnéztük a Golf I és II-höz kapható tuning-cuccokat. Ezekből rengeteg fut, hiszen City Golf néven pár hétig gyártják még. Kitűnő olvasmánynak ígérkezik, most három napra úgyis elutazom (erről az útról tudósítok, ha netközelben leszek) esténként jó lesz lapozgatni. Gyorsan belenyálazva látszik, hogy nagyjából ugyanaz a felhozatal a kontinens csücskében is, mint errefelé, gondolom, a Golf I-féle őskövületek már arrafelé is meglehetősen elavult konstrukciónak számítanak és inkább a többiekhez képest alacsony áruknak köszönhetően maradtak még meg a piacon.
Pénteken hozom vissza, de az, hogy a többiek hogyan vesznek majd össze rajta, már nem az én dolgom.
Ebben a taknyos-nyálas időben csak sóhajtottam egyet az ottani Thule-reklámon. Sílecek helyett szörfök, hideg helyett napsütés, valaki nem indul arra hétvégézni?
És persze: köszönjük Péter!