Öregek a gyújtókábelek a BMW-n.
Nem volt nehéz észrevenni, hogy a kettes és a hatos henger itt-ott kihagy kicsit, az LPG ugyanis ilyenkor tisztességes durrogással jelzi, hogy valami nincs rendben. A csere sem ördöngősség, még csak figyelni sem kell igazán, ha a hosszból nem derülni ki, melyiket hová kell szúrni, a kábeleken és az osztófej-fedélen olvasható számozás mindig segít.
Van azonban egy apróság, amivel szívni lehet, a hatos hengerhez tartozik ugyanis egy impulzus-jeladó, amelyen át van fűzve a leghosszabb szál. Valahogy így néz ki:
(nem, dehogy, nem háromhengeres...)
A kettessel jelölt darab a hatodik hengeré, a belőle kinövő cucc pedig a jeladó. Azért, hogy az egyik hibája esetén ne kelljen mindkettőt cserélni, a kábel osztófej felőli része bontható, illetve újként megvásárolva össze sincs szerelve. Mellesleg szükségem volt egy új jeladóra is, mert a régit eléggé szétdörzsölte az ékszíjtárcsa - de erről majd máskor.
Így néz ki az új kábel, mellette pedig az új jeladó. Ezeket kellene összefaragni.
A gond csupán annyi, hogy a kábel nem vékony, cseppet sem. A jeladó közepén még csak-csak át lehet cibálni némi erőlködés árán, de a pipába behúzni elsőre reménytelen kísérletnek tűnik.
A nyílás, amelyen át kellene tuszkolni, finoman szólva is szűkös. Ráadásul nem elég csak úgy tessék-lássék begyömöszölni - a biztos szikra érdekében alaposan túl kellene tolni, derékszögben kihúzni a túlvégen, ahol majd a pipa belével összedugom, és visszatolom az egészet a belsejébe.
Az első kísérlet teljes csőd, nagyjából egy-másfél centi után megállt a művelet. Háromszor próbáltam újra, aztán földhöz vágtam az egész hóbelevancot, és lementem a helyi nemannyira-szuper-marketbe.
Mert hát mit tesz a férfiember, ha betolná, de nem megy - síkosít. Ha idő van bőven, akkor rábeszéléssel, gyertyafénnyel, vacsorával. Ha filmforgatáson van, ún. odaköpéssel. Ha pedig sürget az idő, kemikáliával.
Paszta a mutatóujjra, csábmosoly, néhány simogató mozdulat az input-nyíláson és a bevezetni kívánt darabon - és csak úgy suhan befelé a cucc!
Nos, innentől már csak pár perc Kareszos káromkodás, szuszogás és erőlködés volt hátra, amíg a fent látható helyzetből sikerült visszatolni a derékszögű betétdarabot, és kész is volt a vadonatúj szenzorált gyújtókábel.
...és hogy miért épp intim sikosító? Mert vízalapú és könnyen szárad. Víztartalma elvesztése után nem kúszik rajta a szikra, nem ragad, nem tapad, nem koszol.
Szexuális tanácsadó rovatunkat olvasták.

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Porsche 911 GT3 lett a leggyorsabb manuál váltós autó a Nürburgringen
Még a facelift előtti 911 GT3 idejét is megverte, pedig abban egy szupergyors PDK automata pakolgatja a fokozatokat.
- Hírek
Beperelik a Teslát, felülmérnének az autók?
Néhány Tesla-tulajdonos szerint az autójuk a valósnál több megtett kilométert számol. Szerintük azért, hogy hamarabb lejárjon a garancia.
- Hírek
Tragikus motorbalesetben elhunyt az első magyar Dakar-motoros, Varga Ákos
Egy figyelmetlen sofőr oszlopnak lökte. Varga Ákos 49 éves volt.
- Hírek
Ez itt a frissített Volvo S90, de van vele egy komoly gond
Finom faceliftet kapott az S90, amiben marad a benzinmotor és megtartották az elegáns dizájnt. Beszerezni viszont nem lesz egyszerű.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Közélet
Nem úszod meg a bíróságot!Összetört a motor, a biztosító nem fizet mindent és még a szakértő cég is hárít
Aki komolyan szeretne valamit, az kezdjen egyből a bíróságon? Kinek jó az, ha megegyezés helyett pereskedésre kerül a sor? Legfőképpen senkinek.
- Tesztek
A lázadóknak semmi esélyükBemutató: Mercedes-Benz CLA 2025
Ott voltunk a stuttgarti Csillagok háborúja budapesti premierjén.
- Olajdoktor
Csattog a belevaló olajtól a Chevrolet (helytelennel jó volt)
Eddig szépen járt olyan olajjal, ami elvileg nem is jó bele. Most előírt viszkozitásúval fut, és rossz hangja van. Mi a teendő?
- Hírek
Az F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj legnagyobb kérdései
Minden okunk megvan azt remélni, hogy a 2025-ös futam is emlékezetesen alakul Dzsiddában.
- Szerelem
Mesterségem címere: 992.2 - PORSCHE Carrera S - USA VLOG
San Diego, óceánpart, Porsche. Borsodi fenekem végre révbe ért és kipróbálhattam a világ egyik legjobb sportautóját.
- Technika
Autók, amikben felnőttünk III. – 1980-as évek
Sorozatunkban bemutatjuk a magyar utak legmeghatározóbb típusait, generációk álmait és rémálmait, a családok második legnagyobb értéktárgyait.
- Hírek
Roncsautókkal seftelő európai bűnbandára csaptak le a hatóságok, Magyarország is érintett
A bűnözők amerikai roncsautókat importáltak majd adtak el törvénytelenül Európában, többek között Magyarországon is.
- Hírek
Valahova rohadtul sietett ez a motoros (de megszívta)
A tempója még autópályán is nagyon durva lenne. Nem ott ment.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
