Mint tudjuk, úgy tartják, ha az ember felesége már benne van a korban, érdemes lecserélni fiatalabbra, a leggyakoribb tipp a harminchat évest két tizennyolc évesre. Mi vasárnap hasonló dolgot műveltünk a két vén Opellel, amit hoztunk – letettük őket, hogy a látványukat leváltsuk kábé másfél ezer fiatalabbra. Természetesen azért huszonöt évnél öregebbekre, mert autózásban efölött minden pedofíliának számít, ugye tudják.
Szerintem nem volt kétezer autó, de az 1500-at simán elhiszem. Egy gigantikus mező tele kocsival, egy kisebb mező, ahol szintén álltak, mint a heringek, valamint egy vadregényes, ősfás, kanyargós utas, kistavas, zegzugos, óriási park, ahol a legjobb cuccok bújtak meg szétszórt csoportokban. Nyilván a rafinált ősveteránosok ezeket a helyeket foglalták el először, ezért is került ide a színe-java mindennek.
C-Type Jaguar, amivel ma is versenyeznek, 112 lóerős Abarth 1000 TCR (tudják, a faros Zastava, ha igazán taplók akarunk lenni), meg persze, számomra a rendezvény sztárja, egy 180-as Ponton-Merci az utolsó szériából, pontosan abban a színben, mint az én Dezsőm volt, még mielőtt Csabi kilakatolta volna. Olyan szép, amikor ennyire jó is, hogy eldöntöttem: megtartja az eredeti színét.
Bárkihez oda lehetett menni, azonnal hosszú beszélgetések kezdődtek, nem volt itt sznobéria. Ezt azért is mondom el, mert az rüsselsheimi Klassiktreffennek erre a részére már nem jutott el a kamera, itt magunkra maradtunk Pistával, Tomi ugyanis visszament a szállásra megvágni a délelőtt, a másik két helyszínen felvett videót.
Azt a kisfilmet most lenyomjuk itt. (Vigyázat! Szókimondó, durva szöveg!) Nagyjából minden érdekességet elmondtunk(amit ismertünk), amikor készítettük, bár én még nem láttam, hogy Tomi mit vágott ki a félórányi anyagból, mert most, vasárnap éjjel negyed egykor Keller Laci szobájában ülünk a földön Pistával, isszuk a Metaxáját, a film pedig csak olyan fél-háromnegyed óra múlva érkezik. Nyilván sokat metszett belőle, máskülönben nem tudnánk átküldeni. Mindenesetre nézzék szeretettel, mi igazán nagy örömmel készítettük. Ami kimaradt, az talán részben ott van a galériában. Holnap kora este megyünk végre haza a családhoz, mert már eléggé hiányoznak, bár a buli szenzációs volt. Mission completed, we're packing. (De előtte még azért belenyalunk a tejfölbe, de erről később. - Pista)
Közben persze megejtettük hosszú idő után az első felszabadult, semmittevős autózásunkat Csikkal, bebarangoltuk Rüsselsheim és Frankfurt környékét, fürödtünk a napfényben és a holdvilágban is, csodálatos semmittevés volt. Egy picit tán jól is éreztük magunkat, ne irigyeljék, megérdemeltük. Beszámolunk róla bővebben is, ahogy elmeséljük azt is, milyen az új veteránautó, addig csak némi hangulatkép- és videó. Nagyon mennénk már haza, de mégsem bánjuk, hogy itt voltunk. Köszönünk mindent, most ideje feldolgozni a látottakat és az olvasó elé tálalni. -Pista-

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
A Jaguar még a villanyautók korában is életben tartja a legendás E-Type-ot
A mai napig nagy számú eredeti alkatrész áll rendelkezésre a legjobb esetben is 51 éves modellhez.
- Hírek
Az új Subaru Outback sokkal kevésbé kombi és sokkal jobban SUV, mint eddig bármikor
Aki nem elégszik meg az alap Outback terepezési képességeivel, annak elérhető a Wilderness Edition is.
- Hírek
Ultimátumot adott az ügyfeleknek a Volkswagen
A német gyártó azt ígéri, hogy a vámtarifák miatt növekvő költségek ellenére se emel árat. Legalábbis egy darabig.
- Hírek
Felborult egy kamion, lezárták az M3-as autópályát
A Budapest felé vezető oldalon az 59 és 60 kilométer között történt a baleset.
- Gumidoktor
Sokat megyek a kabrióval, de négyévszakos gumit szeretnék. Hülyeség?
Hóban úgyse használom, viszont elég sok kilométer pörög a kabrióba. Reális választás a négyévszakos?
- Hírek
Elektromos modelleken tér vissza a Ford ST és RS jelölése
Ugyanúgy vad és sportos modelleket jelölnek majd.
- Hírek
100 milliárd dolláros veszteséges okozhatnak a vámok az amerikai autógyártóknak
Alakul az autótarifa-matek, megbecsülték a gigantikus veszteségeket és drágulást.
- Hírek
Érdekes hangja lesz az elektromos BMW Neue Klasséknak
Nem a benzines autók hangját imitálnák.
- Hírek
Hol tart a Hyundai, a Kia és a többiek?
És még csak most jön az amerikai vámvihar.
- Hírek
Kombi-SUV-izé lett a Subaru Trailseeker, és megy, mint a vesztés
A Subaru bemutatta a Trailseekert, amiről még azt se könnyű megmondani, hogy milyen kategóriában játszik. Viszont rohadt gyors.
- Hírek
Cáfolta a Volkswagen egy új Audi R8 érkezését
Egy középmotoros, belső égésű motorral szerelt sportautó nem szerepel a terveik között.
- Hírek
Mesés off-roadert épített egy amerikai cég az első Lotus Elise-ből
Nyugodtan odatennénk a Porsche 911 Dakar vagy a Lamborghini Huracan Sterrato mellé.
- Tesztek
Sportosabb, mint hittük – Suzuki e-Vitara egy német tesztpályánMenetpróba: Suzuki e Vitara - 2025.
Erős konkurencia elé néz, de itthon valószínűleg jó esélyei vannak az elektromos Vitarának, ami ugyan csak nyár végén érkezik, de mi már vezethettük.
- Hírek
USA: a Mitsubishi is csak a kikötőig viszi az autóit
Pedig épp rekordot döntenek az eladásiak.
- Hírek
Száz másodperc alatt tele az aksi: a CATL rendszere ezt ígéri
A debreceni gyárral is rendelkező cég saját kezébe veszi az akkumulátorok újratöltését.
- Hírek
Érzékeny búcsút vehetnek az amerikai autósok a Nissan legkedveltebb típusától
Donald Trump autóvámja a legérzékenyebb ponton érinti a Nissant.
- Tesztek
300 lóerős belépő az M világbaBMW M235 xDrive
A MINI-k óta tudják, hogyan kell, szóval a 300 lóerős új M235-nek is megvannak a trükkjei ahhoz, hogy vigyorogva vidd el egy újabb körre.
- Hírek
Csúszhat a Tesla Cybercab és a Semi sorozatgyártása Trump Kínát sújtó vámjai miatt
Korábban a kisebb vámokat még bevállalták volna, a mostani azonban már nekik is sok.
- Hírek
Már egy Mustang EcoBoostnál is olcsóbb az elektromos Dodge Charger
Senkinek sem kell.
- Hírek
Megmenekülnek a sportautók? Mégis maradhat a karbonszál az Európai Unióban
Úgy néz ki, hogy mégsem kell elengednie a gyártóknak a karbonszálat 2029-től.
- Hírek
Cybertruckokkal hurcolják az üvegkalitkába zárt Teslákat Texasban
A Tesla nem hisz a hagyományos marketingfogásokban.
